mboost-dp1
S: Samsung P400, vendeskærm m. kamera incl. kvitt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej. Jeg overvejer at sælge min mobil, en Samsung P400. Telefonen er ikke SIM-låst.
Der medfølger kvitering, oplader, tilslutningskabel til PC, et helt nyt ekstra bateri (aldrig brugt) og headset.
Telefonen er 100% ok og virker upåklageligt.
Den er 6 måneder gammel, dvs. SIM-låsen lige er låst op og klar til et nyt SIM-kort.
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&f...
HBO 1000 Kr
God fornøjelse...
Ps. Hurtigt handlen er foretrukket.
Forbeholder mig retten til alt.
Der medfølger kvitering, oplader, tilslutningskabel til PC, et helt nyt ekstra bateri (aldrig brugt) og headset.
Telefonen er 100% ok og virker upåklageligt.
Den er 6 måneder gammel, dvs. SIM-låsen lige er låst op og klar til et nyt SIM-kort.
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&f...
HBO 1000 Kr
God fornøjelse...
Ps. Hurtigt handlen er foretrukket.
Forbeholder mig retten til alt.
1. man sætter oftest ikke sin telefon til salg før man har fået købt en ny... medmindre man ikke kan lide at folk ringer til én
2.
nej. det var din infantile holdning.
der er absolut ingen information i #2, det er rent spam. du regner vel seriøst ikke med at manden vælger en ericsson fordi du siger det er kvalitet, og at han fravælger nokia fordi det er finsk?
hvis du havde noget sagligt eller nogle URLS til at begrunde dine påstande, så kunne du komme med det...
2.
det var bare info
nej. det var din infantile holdning.
der er absolut ingen information i #2, det er rent spam. du regner vel seriøst ikke med at manden vælger en ericsson fordi du siger det er kvalitet, og at han fravælger nokia fordi det er finsk?
hvis du havde noget sagligt eller nogle URLS til at begrunde dine påstande, så kunne du komme med det...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.