mboost-dp1

S: Samsung P400, vendeskærm m. kamera incl. kvitt

Gå til bund
Gravatar #1 - fiscal
17. dec. 2004 10:30
Hej. Jeg overvejer at sælge min mobil, en Samsung P400. Telefonen er ikke SIM-låst.

Der medfølger kvitering, oplader, tilslutningskabel til PC, et helt nyt ekstra bateri (aldrig brugt) og headset.
Telefonen er 100% ok og virker upåklageligt.
Den er 6 måneder gammel, dvs. SIM-låsen lige er låst op og klar til et nyt SIM-kort.

http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&f...

HBO 1000 Kr

God fornøjelse...

Ps. Hurtigt handlen er foretrukket.

Forbeholder mig retten til alt.
Gravatar #2 - buch
18. dec. 2004 22:02
så sørg for at skifte den ud med en sony ericsson hvis man skal ha kvalitet:P stedet for det finske nokia
Gravatar #3 - amokk
25. dec. 2004 20:54
#2 hvordan er det lige relevant? (går ikke ud fra du kan forsvare det som værende humor i denne sammenhæng)
Gravatar #4 - buch
25. dec. 2004 21:01
på den måde at jeg går ud fra at han skal ha ny mobil og så er det jo vigtigt at vælge kvalitet

og nej det var ikke humor det var bare info
Gravatar #5 - buch
25. dec. 2004 21:01
på den måde at jeg går ud fra at han skal ha ny mobil og så er det jo vigtigt at vælge kvalitet

og nej det var ikke humor det var bare info
Gravatar #6 - amokk
25. dec. 2004 21:39
1. man sætter oftest ikke sin telefon til salg før man har fået købt en ny... medmindre man ikke kan lide at folk ringer til én

2.
det var bare info

nej. det var din infantile holdning.

der er absolut ingen information i #2, det er rent spam. du regner vel seriøst ikke med at manden vælger en ericsson fordi du siger det er kvalitet, og at han fravælger nokia fordi det er finsk?

hvis du havde noget sagligt eller nogle URLS til at begrunde dine påstande, så kunne du komme med det...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login