mboost-dp1

S: PStwo - helt ny - uåbnet - ubrudt forsegling

Gå til bund
Gravatar #1 - GeneralHumpalot
8. nov. 2004 21:44
Tja, overskriften siger nærmest det hele.

Pris: 1200kr
Gravatar #2 - nightH
8. nov. 2004 22:00
"Tja, overskriften siger nærmest det hele."
næh.
er der noget udstyr med til den, er der en kvittering til den (så man har noget garanti). der er sikkert andre som kan komme på andre spørgsmål.
Gravatar #3 - GeneralHumpalot
8. nov. 2004 22:21
Hvad tror du selv når den er i ubrudt emballage? Når der ikke er skrevet andet så er det jo nok kun indholdet i kassen!
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
8. nov. 2004 22:27

Og den kan ikke være nakket fordi emballagen i ubrudt?
Gravatar #5 - hundeboll
8. nov. 2004 22:38
Hvorfor vil du af med den ?
Gravatar #6 - amokk
8. nov. 2004 22:41
synes det er sjovt så mange skumle annoncer der er begyndt at komme...

http://www.newz.dk/forum/item/50692/#12
Gravatar #7 - GeneralHumpalot
8. nov. 2004 23:11
Tag lige en chill pill! Hvis I ikke har et seriøst bud eller spørgsmål så hold jer væk fra denne tråd!
Sjovt så mange skumle kommentarer der er begyndt at komme!
Hvis der kommer flere af den slags så starter jeg en ny tråd pga. spamming!

#Til emnet:
Ja der er kvittering til og jeg vil af med den fordi leverandøren fuckede op i det så jeg nu har 2! og det vil koste for meget (læs: besværligt) at sende den tilbage.
Gravatar #8 - amokk
8. nov. 2004 23:28
#7 se, hvis du nu havde brugt 10 sekunder mere og forklaret dette i annoncen, havde du nok haft langt bedre chancer for at sælge
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
8. nov. 2004 23:31
Hvis der kommer flere af den slags så starter jeg en ny tråd pga. spamming!

Du er sgu da en hat. Tal om at modsige dig selv.

(1) Vi prøver faktisk at hjælpe dig, ved at forholde os kritisk til din salgsannonce.
(2) Vi prøver også at hjælpe til at newz.dk ikke bliver en hæler central.

Men det kan vel være svært at forstå, hvis ens alder kun består af ét ciffer... ;)
Gravatar #10 - hundeboll
8. nov. 2004 23:44
#9 TLG:
eller tre... :)
Gravatar #11 - Svindleren
8. nov. 2004 23:59
#9 ROFL

"(2) Vi prøver også at hjælpe til at newz.dk ikke bliver en hæler central."

synes jeg efter hånden har læst mange annoncer, hvor sælgeren ikke kommer med ret mange oplysninger, og så begynder folk at blive mere skeptiske..... hvofor kan i ikke bare skrive lidt mere om det i starten, istedet for at folk begynder at hjælpe jer og i begynder at græde ? :--D

hvor gammel er den ?
Gravatar #12 - GeneralHumpalot
9. nov. 2004 10:29
okay, thats it! Ny tråd startet hvor I kun bør deltage hvis I har en interesse i at købe!

"Men det kan vel være svært at forstå, hvis ens alder kun består af ét ciffer... ;)"
TLG.. hehe, du er yngre end mig, men det kan vel være svært at forstå hvis ens hjerne kun består af én celle!

#Til Crower: Nu er det jo sådan at den først udkom den 1. November, så jeg ved ikke rigtigt hvad du mener med 'hvor gammel', men jeg fik den i går. Og igen: Den er i ubrudt emballage så alderen er vel ikke rigtig en faktor da den ikke er brugt.
Gravatar #13 - hundeboll
9. nov. 2004 12:23
#12 boegvad:
Hvis du nu havde lært lidt af denne tråd, så havde du i den nye skrevet følgende:

PStwo sælges (Den nye slimline model)
Helt ny i ubrudt embalage.
Sælges da jeg ved en fejl har modtaget to fra forhandleren.
Se billeder af modellen her.

Ny pris 1399kr - min pris 1200kr
Gravatar #14 - Svindleren
9. nov. 2004 16:16
#boegvad:
ja som du skriver overskriften siger det hele... nej den gør da ikke.. derfor jeg spurgte hvor gammel den er... kunne jo ikke vide at det var (Den nye slimline model) du snakkede om... jeg tolker pstwo og ps2 som det samme :--D

#13:
gir dig ret
Gravatar #15 - GeneralHumpalot
9. nov. 2004 17:31
#13: Flueknepper, det er jo også essencen af det der står!
#14: Det er jo bare fordi du ikke ved hvad det handler om!

Men nu er den væk så der er ikke mere at diskutere!

En ting jeg har lært af at prøve at sælge noget på newz.dk er: aldrig at forsøge igen, I er nemlig blot nogle sladrekællinger der kun kan diskutere og brokke jer over alt muligt ligegyldigt, istedet for at koncentrere jer om emnet. I de 10 indlæg fra andre i denne tråd er der ikke ét seriøst bud - tag jer sammen!

- OVER AND OUT - TRÅD LUKKET -
Gravatar #16 - amokk
9. nov. 2004 18:04
#15 og du burde måske lære at formidle budskabet klart, og på forhånd besvare de spørgsmål din salgsannonce måske burde frembringe...

det er trods alt dig der vil sælge, så det er vel kun rimeligt at stille krav/spørgsmål/være skeptisk
Gravatar #17 - GeneralHumpalot
9. nov. 2004 18:27
#16 siger du, hvis første indlæg var:
"synes det er sjovt så mange skumle annoncer der er begyndt at komme..."

- passer SÅ godt på min karakterisering i #15
Gravatar #18 - The-Lone-Gunman
9. nov. 2004 19:22

En ting jeg har lært af at prøve at sælge noget på newz.dk er: aldrig at forsøge igen.

Jamen, så fik vi da noget godt ud af det ;)
Gravatar #19 - GeneralHumpalot
9. nov. 2004 19:50
#18: #15 - det må jo være den ultimative profil for folk på newz.dk for den passer jo også på dig! ;D
Gravatar #20 - amokk
9. nov. 2004 20:02
#19 bare lige for en god ordents skyld:

#15: "- OVER AND OUT - TRÅD LUKKET -"
Gravatar #21 - GeneralHumpalot
9. nov. 2004 21:25
#20 ja dygtig, du forstod det jo ikke I første forsøg, men det er godt at se at du endelig har forstået den efter at have tænkt over den i et par timer. Og husk det nu!
Gravatar #22 - amokk
10. nov. 2004 15:50
#21 ok du forstod så slet ikke min pointe...

du lukker en tråd ved indlæg #15, men formår alligevel at følge med i tråden, og lægge navn til indlæg #17 og #19
Gravatar #23 - GeneralHumpalot
16. jan. 2005 00:57
#22 Hmm, jeg tror vist at det var DIG der ikke forstod MIN pointe

Mig:#15:"-- OVER AND OUT - TRÅD LUKKET -"
Dig:#16:"Bla bla bla"

Ka' du se det?!!
Gravatar #24 - amokk
17. jan. 2005 00:26
well, jeg bliver sikkert rated som flamebait igen, men du skrev "tråd lukket", og med dette signalerede du at du ikke ville bruge mere tid herinde... at vi så er andre som vælger at skrive videre i "din" tråd, er jo ikke noget du kan forhindre os i, men din troværdighed ryger sig en tur, da du stadig deltager og kommer med kommentarer, når du selv mener at du har "lukket" denne tråd...

det var sådan set det jeg prøvede at forklare :-)
Gravatar #25 - GeneralHumpalot
20. jan. 2005 23:52
#24 :-) tja, nu kommer du jo direkte med kommentarer til mig i dine senere indlæg, selvom du forventer at jeg ikke følger med i tråden!?! Det giver jo ikke nogen mening.

Desuden, når forfatteren til en salgstråd skriver at tråden er lukket, så er objektet der er til salg sandsynligvist blevet solgt, og så er der vel ikke rigtigt mere at komme med! Derfor må man vel også forvente at der ikke kommer flere indlæg, men nææh nej, ikke på newz.dk! og der kommer jeg så også tilbage til pointen i mine sidste indlæg.

Det der nu virkeligt undrer mig er at jeg faktisk havde glemt alt om den her tråd, den er jo flere måneder gammel, men alligevel så befinder den sig på forsiden af købs/salgs-siden. Der er altså ikke meget gang i dette forum, og gad vide hvorfor? Tja, det skulle vel aldrig være pga. personer som dig, der åbenbart ikke helt har forstået princippet bag et køb- og salgsforum???
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login