mboost-dp1
S: PSP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
PlaystationStation Portable sælges med Custom firmware 3.40 OE-A så Du har mulighed for at installere homebrews bla. Dosbox, ScummVM, Atari, Nintendo, Super Nintendo, Sega Genesis m.m kommer også med Sandisk Memory Stick pro duo 4GB og spillet Tekken: Dark Resurrection og selvfølgelig kvitteringen (Købt i Merlin d.02.07.07) og som ekstra medfølger USB Kabel med ‘kortlæser’. Skal siges at der fra start er installeret emulators som gerne skulle være up-to-date så den er ready to go! Og som ekstra bonus så følger Final Fantasy 7 (originalt) med til PSX, som kan laves om til ISO’s så man har mulighed for at spille det på sin PSP.
Konsolen er i fin stand uden ridser og leveres med original boks samt de diverse manualer.
Sælges for 1200,-kr
Konsolen er i fin stand uden ridser og leveres med original boks samt de diverse manualer.
Sælges for 1200,-kr
Ej seph, troede ikke man skulle rtfa, eller dvs, rtfp i dette tilfælde.
Han har installeret emulator, så hvis du laver en iso kan du spille spillet på psp'en via emu.
Han har installeret emulator, så hvis du laver en iso kan du spille spillet på psp'en via emu.
Ikke efter den nye firmware behøves man ikke bruge emulator længere! Mega lækkert og alle spil til PSX køre i fuld speed.
det er sq sindsygt at den kan. nu kan jeg da at min bror ikke udnytter den potentiale. må lige give ham slag. ;D
#3 altså forstår godt emulering og alt det der, men det jeg vil havde er en konkret guide. Og gerne i dag, tager til københavn i morgen! :) og kunne være fedt til turen, har stadig ikke rigtigt fundet noget at bruge min psp til(har ikke købt den selv).
Har firmware 3.50 og 2gb memory stick duo
Har firmware 3.50 og 2gb memory stick duo
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.