mboost-dp1
S: PlayStation 1 chipped
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
Da jeg ikke rigtig bruger den mere og den bare står og samler støv, sælger jeg min elskede PlayStation 1 som er chipped. (det er ikke PSOne, men den rigtige firkantede model!) Der følger en del brændte spil med, garantere ikke at de alle virker dog, og så Tekken 3 som er org. samt 1 controller og et memorycard.
Den kan afhentes i Køge og Holbæk, eller sendes til hvorsomhelst.
Pris: Kom med et bud... Den skal bare væk!
Da jeg ikke rigtig bruger den mere og den bare står og samler støv, sælger jeg min elskede PlayStation 1 som er chipped. (det er ikke PSOne, men den rigtige firkantede model!) Der følger en del brændte spil med, garantere ikke at de alle virker dog, og så Tekken 3 som er org. samt 1 controller og et memorycard.
Den kan afhentes i Køge og Holbæk, eller sendes til hvorsomhelst.
Pris: Kom med et bud... Den skal bare væk!
Den virker perfekt.
Og nej, det spil er ikke imellem dem.
Edit: Lol, blev banned fra mobildebat.dk fordi jeg havde skrevet brændte spil... :P
Kanon, skal lige siges at den også er tilsalg på macnyt.dk
Og nej, det spil er ikke imellem dem.
Edit: Lol, blev banned fra mobildebat.dk fordi jeg havde skrevet brændte spil... :P
Kanon, skal lige siges at den også er tilsalg på macnyt.dk
[spoiler]/me offerz 200 goldpieces from the ancient metal-king from the steel-templars' brotherhood of the undead dragonslayer from the holy mountains' fountain of youth' stash of gold which they got from their immortal ride in the non-believers lands in the south.[/spoiler] 200 her så...
#7 tjekker lige
EDIT: Når man smider en CD i, så er det nogle runde knapper med en masse farver ogsådan.
EDIT: Når man smider en CD i, så er det nogle runde knapper med en masse farver ogsådan.
#5 Skal lige siges at hvis du er interesseret i den, og kan afhente i Holbæk så bliver det først i weekenden, da jeg normalt bor i køge, men min far bare bor i holbæk :)
havde lige overset at holmen har afgivet førende bud på 200 kr, afhentet.
Jeg lader runden kører til imorgen eftermiddag kl 17 ca.
Jeg lader runden kører til imorgen eftermiddag kl 17 ca.
*Bang* Den er solgt til holmen for 200kr, afhentet.
Slutter auktionen nu, istedet for kl 17, med mindre at analguso vil give 400 kr? :P
Slutter auktionen nu, istedet for kl 17, med mindre at analguso vil give 400 kr? :P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.