mboost-dp1
S: Nintendo Wii
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej derude
Ja da jeg spare sammen til en ny computer og ikke rigtig bruger min Nintendo Wii så meget som jeg havde håbet på har jeg besluttet at sælge.
Vi snakker om en Nintendo Wii fra d. 8 december købt i fona på strøget. Der medfølger 3 Wiimotes, 2 Nunchuks, 1 Wii classic controller og 6 spil (Wii sports, Wii Play, Far Cry Vengeance, Rayman Raving Rabbids, The Legend Of Zelda: Twilight Princess og Monster World Circuit)
Der er selvfølgelig kvittering på konsollen.
Kom med et bud her eller på min mail: [email protected]
Jeg forbeholder mig rettet til ikke at sælge hvis jeg ikke er tilfreds med prisen
Mvh
Cj
Ja da jeg spare sammen til en ny computer og ikke rigtig bruger min Nintendo Wii så meget som jeg havde håbet på har jeg besluttet at sælge.
Vi snakker om en Nintendo Wii fra d. 8 december købt i fona på strøget. Der medfølger 3 Wiimotes, 2 Nunchuks, 1 Wii classic controller og 6 spil (Wii sports, Wii Play, Far Cry Vengeance, Rayman Raving Rabbids, The Legend Of Zelda: Twilight Princess og Monster World Circuit)
Der er selvfølgelig kvittering på konsollen.
Kom med et bud her eller på min mail: [email protected]
Jeg forbeholder mig rettet til ikke at sælge hvis jeg ikke er tilfreds med prisen
Mvh
Cj
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.