mboost-dp1
S: Motorola V3 Razr BLK
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Yes, såen en i rigtig fin stand, med ny oplader, osv - alt medfølger, et år gammel, sælges pga. køb af SE k800i
billeder? pris? hvor kan den afhentes? stand?
Mangler oplysninger før du kan kalde det der en salgsannonce :D
btw fed mobil du har fået dig :D
Mangler oplysninger før du kan kalde det der en salgsannonce :D
btw fed mobil du har fået dig :D
My bad, den er i rigtig god stand, den befinder sig ved Viborg, og billeder skal jeg nok få taget senere med min k800i :P
Pris - byd :)
Pris - byd :)
Faktisk så skal jeg lige hører min kæreste om hun er interesseret, da hun mangler en mobil med bt og som er klap...
Hun er villig til at give 350 kr cirka, (grundet: Modellen er gammel, der kommer en ny meget meget snart, standen er brugt, den skal sendes(hun betaler fragt selvfølgelig)
Forbeholder retten til alt...
Forbeholder retten til alt...
EDIT: efterfølgeren er allerede ude: http://europe.motorola.com/krzr/dnk/index.php
400,- er absolut sidste bud... og det er endda dyrt for så en gammel telefon... Det er ikke V3i du sælger vel?
400,- er absolut sidste bud... og det er endda dyrt for så en gammel telefon... Det er ikke V3i du sælger vel?
Buch, hun er jo skide krævende! Det skal både være en clamshell og en med bluetooth! :S
Men har budt 500pp inkl. fragt... men ser ud til at den må gå til denne "smukke" tøs :P
Men har budt 500pp inkl. fragt... men ser ud til at den må gå til denne "smukke" tøs :P
Vidste ikke du havde en profil på BM, miniatureZeus :)
Alt OT bedes holdes væk, så jeg ligeglad med hvor grim den tøs der har budt 600 kr for den er :)
Alt OT bedes holdes væk, så jeg ligeglad med hvor grim den tøs der har budt 600 kr for den er :)
#15 ja men kan noget som helst af det hun vil have at den skal kunne, da udkonkurrere snake 2 ? det er og bliver altså efter min mening det bedste og mest underholdene spil lavet til mobiler endnu, selvfølgelig tænker jeg ikke i forhold til grafik, men mere gameplayet :) godt spil hvis man skal sidde lang tid i en bil og ikke har nogen laptop eller andre gejlede gadgets at lege med.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.