mboost-dp1
S: iMac 20" C2D 2.16 GHz 2GB Ram med taske
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælger min iMac den er købt i januar 2006 kvitering medfølger
iMac 20"
Core 2 Duo 2.16 GHz
2GB Ram
250 GB Hard disk
ATI X1600 128 MB Ram
Apple Restore DVD'er (OS X 10.4 Tiger, iLife 06')
Apple Keyboard + Mighty Mouse
Apple Remote
Tasken er en iLugger taske der er lavet til 20" iMacen. Der er fine lommer til tastatur/mus. Den kan bæres over ryggen eller med skulder strop. Den er godt polstret.
Man ser noget klodset ud når man har den på, men den er nem og ha med til LAN parties osv.
Giv et bud, hvis det er særiøst så kontakter jeg dig!
iMac 20"
Core 2 Duo 2.16 GHz
2GB Ram
250 GB Hard disk
ATI X1600 128 MB Ram
Apple Restore DVD'er (OS X 10.4 Tiger, iLife 06')
Apple Keyboard + Mighty Mouse
Apple Remote
Tasken er en iLugger taske der er lavet til 20" iMacen. Der er fine lommer til tastatur/mus. Den kan bæres over ryggen eller med skulder strop. Den er godt polstret.
Man ser noget klodset ud når man har den på, men den er nem og ha med til LAN parties osv.
Giv et bud, hvis det er særiøst så kontakter jeg dig!
Håber meget på at du kontakter mig hurtigst muligt.. Man er naturligvis altid villig til at handle:)
Det er ikke særiøst nok ... den er vuderet til 8660 kr på mac2sel, og så kommer tasken oven i, den er jo ikke gratis. Men jeg er til at handle med men de bud der har været indtil videre er usæriøse.
Og jeg ved godt at den nuværende kun koster 9600, jeg vil heller ikke have så meget. Men der er 2 GB ram i, det er der ikke i den billigste nye iMac. så meget mindre skal det heller ikke være.
Nej det har den ikke.
Nogen siger dog at den tidligere 24" iMac havde et bedre kort, De nye understøtter DX 10, det gør de gamle ikke.
Nogen siger dog at den tidligere 24" iMac havde et bedre kort, De nye understøtter DX 10, det gør de gamle ikke.
#9 Det gør det ikke nødvendigvis bedre end det gamle, performance mæssigt. Er ret sikker på jeg så en benchmark hvor det nye kort lå mærkbart lavere end det gamle. Primært fordi det nye bare er lavet til at afvikle HD materiale, samt fylde meget lidt.
Det er muligt det kun er 24" der er blevet dårligere, så meget har jeg nu ikke sat mig ind i det. Ville gerne købe den, hvis jeg havde penge. Tager du imod løg som betaling?
Performance paa et 7600GT ligger hoejere end det nye ATI2600HD kort.
En hel del faktisk, mener at have set benchmarks med ~40% ydelsesforskel :)
True, AIT1600XT kortet er selvfoelgelig daarligere end 2400 kortet, saa 20" modellen ER blevet hurtigere.
Omend det ikke er saerligt meget :P
10.300 + iLugger tasken, er nyprisen d.d.
Mit gaet er at 8600 er for meget at satse paa, da den nye 20" er _MEGET_ bedre end den gamle ( iform af en pakke-loesning ).
Det er iLife '08 der goer en del af udslaget her. Ifht. 06 saa er det en stor opgradering :P
Min vurdering ville ligge omkring 7500, maks.
Men hvis du forsoeger dig paa non-tech fora, saa kan du sikkert godt faa 8000 :)
( Undskyld for OT, men foelte at jeg bidragede lidt :) )
Performance paa et 7600GT ligger hoejere end det nye ATI2600HD kort.
En hel del faktisk, mener at have set benchmarks med ~40% ydelsesforskel :)
True, AIT1600XT kortet er selvfoelgelig daarligere end 2400 kortet, saa 20" modellen ER blevet hurtigere.
Omend det ikke er saerligt meget :P
10.300 + iLugger tasken, er nyprisen d.d.
Mit gaet er at 8600 er for meget at satse paa, da den nye 20" er _MEGET_ bedre end den gamle ( iform af en pakke-loesning ).
Det er iLife '08 der goer en del af udslaget her. Ifht. 06 saa er det en stor opgradering :P
Min vurdering ville ligge omkring 7500, maks.
Men hvis du forsoeger dig paa non-tech fora, saa kan du sikkert godt faa 8000 :)
( Undskyld for OT, men foelte at jeg bidragede lidt :) )
# 12
Nej jeg har nok løg
# 13
Det var ogs sdn noget jeg tænkte ift. til pris. Ved godt at 8600 er lige i overkanten.
Nej jeg har nok løg
# 13
Det var ogs sdn noget jeg tænkte ift. til pris. Ved godt at 8600 er lige i overkanten.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.