mboost-dp1
S: IBM Thinkpad X41 (2525-3CG)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
CPU: Intel Pentium M 1.5 GHz (M758)
RAM: 1024 MB
HDD: 40 GB.
Skærm: 12,1" TFT (1024x768)
Grafikkort: Intel GMA 900
Modem/LAN: 56k + 10/100 LAN + Wireless (b,g)
Vægt: 1,2 kg.
Medfølgende tilbehør:
8 cellers batteri, Ekstern DVD-brænder drev, neopren cover og en USB mus.
--------
Sælges da jeg aldrig rigtigt har fået den brugt. har ingen ridser og ligner ny.
Købt hos laptops.dk i 2005, dvs. 1 år garanti hos dem tilbage.
Bud starter på 3000 kr.
RAM: 1024 MB
HDD: 40 GB.
Skærm: 12,1" TFT (1024x768)
Grafikkort: Intel GMA 900
Modem/LAN: 56k + 10/100 LAN + Wireless (b,g)
Vægt: 1,2 kg.
Medfølgende tilbehør:
8 cellers batteri, Ekstern DVD-brænder drev, neopren cover og en USB mus.
--------
Sælges da jeg aldrig rigtigt har fået den brugt. har ingen ridser og ligner ny.
Købt hos laptops.dk i 2005, dvs. 1 år garanti hos dem tilbage.
Bud starter på 3000 kr.
#2 Aldrig nogen problemer med den, jeg har aldrig tabt den og den kører forrygende. Jeg har bare ikke behov for den mere.
Jeg glemte forresten at nævne at jeg har brændt den medfølgende recovery partition ned på CD'er og der er bl.a. Windows XP Pro (Engelsk) en del af det :)
Nøglen virker fint til dansk version, den medfølgende er dog engelsk.
Det er den perfekte studie pc! Desuden har jeg spillet CS 1.6 og små lette strategi spil, så det kan den også, men den er hovedsageligt blevet brugt til mail, office pakken og surfing.
Jeg glemte forresten at nævne at jeg har brændt den medfølgende recovery partition ned på CD'er og der er bl.a. Windows XP Pro (Engelsk) en del af det :)
Nøglen virker fint til dansk version, den medfølgende er dog engelsk.
Det er den perfekte studie pc! Desuden har jeg spillet CS 1.6 og små lette strategi spil, så det kan den også, men den er hovedsageligt blevet brugt til mail, office pakken og surfing.
#3 - Lyder fandme godt. Det med Windows er egentlig ligegyldigt, får fat i Vista, lige så snart jeg tager mig sammen til at hente det (msdna aftale).
Skal lige have snakket med mine forældre om nogle penge, og hvis de siger god for den, køber jeg den nok.
Hvor kan den afhentes?
Skal lige have snakket med mine forældre om nogle penge, og hvis de siger god for den, køber jeg den nok.
Hvor kan den afhentes?
Kan hentes i Nykøbing F. på min private adresse eller i Kbh. K på min arbejdsplads efter nærmere aftale.
#7 ifølge lenovos egen side er det... er nu ellers en rimelig billig pris, og hvis jeg havde pengene, var det min... :(
Ja, men ikke på laptops.dk (hvor han siger den er fra), eller også har de bare sat et forkert billede på.
Ja, men ikke på laptops.dk (hvor han siger den er fra), eller også har de bare sat et forkert billede på.
Er det bare mig der søger de forkerte steder, eller er det mere eller mindre umuligt at finde yderligere oplysninger om den computer?
#13 http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/documen...
#1 > Er batteriet testet for om det er et af dem der bliver for varme?
#1 > Er batteriet testet for om det er et af dem der bliver for varme?
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/quickPath.do?quickPathEntry=25253CG
Som det kan ses her, har jeg selv smidt en 512 MB RAM klods mere i.
Som det kan ses her, har jeg selv smidt en 512 MB RAM klods mere i.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.