mboost-dp1

S: Gammel stationær

Gå til bund
Gravatar #1 - mR. GULEROD
9. sep. 2006 10:51
Sælger min gamle stationære, den er i god stand men gammel (det skal ikke være en hemmelighed).

Den har 450 mhz cpu (amd sokket super-7 et eller andet), 256 mb ram, en 6 gb hd og en 4 gb hd, netkort og et eller andet gammelt grafikkort (den kan ikke spille half-life 1 ordenligt, men sagtens se film of trailers på nettet, eller billeder)

Den kan godt køre windows xp, og office xp så den er mest velegnet til kontor brug. Kom med et bud.
Gravatar #2 - svappe
9. sep. 2006 11:06
Ville smide den ud...

Jeg tror seriøst ikke at der er nogen fremtid i at nogen overhovedet giver penge for sådan en computer...
Gravatar #3 - Gruesome
9. sep. 2006 12:05

Det kunne da blive til en udemærket lille personlig server. Det er den mere end kraftig nok til.
Gravatar #4 - svappe
10. sep. 2006 06:27
#3 Fed server med 10gb plads....

Det er ikke for at baite eller noget, men nogle gange er det bare på tide at smide ting ud, og den her er bedst tjent på genbrugs stationen...
Gravatar #5 - themuss
11. sep. 2006 04:33
Svappe, 10gig er rigeligt. 4gig / og 6gig /var. Det ville være en god lille hjemmeside+mail+whatever-server.

Hvis han havde prøvet at sælge sin 486 med 8MB ram, ville jeg være tilbøjelig til at give dig ret i det med genbrugsstationen og så alligevel ikke ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login