mboost-dp1

S: En masse blandet hardware og software.

Gå til bund
Gravatar #1 - Azuria
25. apr. 2006 15:40
http://auktioner.qxl.dk/deus%20it%5C%22
Kommer mere på senere i aften. ;o)
Gravatar #2 - MiniatureZeus
25. apr. 2006 18:09
Hvor fanden får du alle de ting fra?? hehe syntes fandme du tit har noget til salg herinde :)
Gravatar #3 - Azuria
25. apr. 2006 19:03
#2 Meget af min viden fra før jeg var under uddannelse er selvlært, så alt det ældre udstyr som jeg har på mit loft, har været del i min lærdom. ;)
Men nu er jeg ved at rydde ud i alt som jeg alligevel ikke bruger ;)
og de nyere ting, er ting jeg får "sponsoreret", når nogen bekendte opgraderer og er for dovne til selv at sælge eller smide ud ;)
Gravatar #4 - amokk
26. apr. 2006 00:03
Nogen der kommer med et bud på hvor mange af hardwaredelene der bliver solgt? Tror sgu højst det bliver bunken af RAM der ryger for 50 kr eller mindre :-p
Gravatar #5 - drbravo
26. apr. 2006 00:35
Jeg skyder også på dankort terminalen. Jeg tvivler meget på at du får solgt farvepatronerne. WOW ryger sikkert også :D
Gravatar #6 - amokk
26. apr. 2006 01:18
#5 hvor mange butikker vil - efter al den snak om dankortsvindel - lade deres kunder benytte en dankort automat som er købt af en brugt af en tilfældig?

Jeg tror ikke risikoen for dårlig omtale pga. en hacket dankort automat er værd at løbe for butikken...
Gravatar #7 - Azuria
26. apr. 2006 07:34
#4 > Tror faktisk at en del af det bliver solgt, måske ikke til fandens meget... men bare anelse ;)
dankort terminalen blev samme model solgt igår for 1020, så den får jeg nok også lidt for :)
Hacket eller ej ;)
Gravatar #8 - Azuria
1. maj 2006 18:34
så slutter auktionerne imorgen ;)
Gravatar #9 - MiniatureZeus
1. maj 2006 19:57
så skynd dig at købe!!!! :)
Gravatar #10 - Azuria
1. maj 2006 19:59
#9 > Ja, gør det ;)
kan som et kurriosum fortælle at jeg kan tage imod betaling i form af LK fuga stik dåser og kontakter ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login