mboost-dp1
S: Diverse IT Dimser jeg har liggende
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej Newz folk
Jeg rydder lige op (ja det er ret vildt), og i den forbindelse sælger jeg ting som jeg absolut ikke bruger.
1:
Helt nyt keyboard til montering i IBM Thinkpad t/z/r60 modeller.
Det er Svensk, men det kan bruges ;) Stadig i kasse.
Pris ide. 100kr
2:
Compaq Evo T30 Thin Client, hvis du ikke ved hvad en tynd klient er, så har du heller ikke brug for den.
Denne er dog uden strømfosyning, men sådan en kan ikke være svær at skaffe.
pris ide. 200kr
3:
Wyse WinTerm, Linuz baseret tynd klient fra Wyse, denne har strømfosyning. Model WT1200LE.
Pris ide 250kr
Begge terminaler er blevet tændt og ser ud til at virke, jeg har ikke testet dem yderligere, det er nogle , som jeg har haft liggende til tests hos kunder, for længe siden.
Hvis du tager det hele for en plov (500), så betaler jeg porto.
Jeg rydder lige op (ja det er ret vildt), og i den forbindelse sælger jeg ting som jeg absolut ikke bruger.
1:
Helt nyt keyboard til montering i IBM Thinkpad t/z/r60 modeller.
Det er Svensk, men det kan bruges ;) Stadig i kasse.
Pris ide. 100kr
2:
Compaq Evo T30 Thin Client, hvis du ikke ved hvad en tynd klient er, så har du heller ikke brug for den.
Denne er dog uden strømfosyning, men sådan en kan ikke være svær at skaffe.
pris ide. 200kr
3:
Wyse WinTerm, Linuz baseret tynd klient fra Wyse, denne har strømfosyning. Model WT1200LE.
Pris ide 250kr
Begge terminaler er blevet tændt og ser ud til at virke, jeg har ikke testet dem yderligere, det er nogle , som jeg har haft liggende til tests hos kunder, for længe siden.
Hvis du tager det hele for en plov (500), så betaler jeg porto.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.