mboost-dp1
S: Creative Zen Portable Media Center, 20 GB
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Creative Zen Portable Media Center, 20 GB, sort, høretelefoner, oplader, Den kan afspille alt lige fra DivX video til WMA og MP3 filer på den 3.8 store skærm. Den har indbygget Media Center software, så den kan arbejde sammen med Windows Media Player 10.0. Jeg har vundet den ved en konkurrence hos Microsoft i februar, og derfor næsten aldrig brugt! Stadig garanti på den! Ny prisen for den er ca. 3000kr. Tjek http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=113259
Sælges til den første som vil give 1500kr + pp... Need cash..
Sælges til den første som vil give 1500kr + pp... Need cash..
noteret, men det er for lavt. Den koster 3000kr som ny, og den er til salg for halv pris. Den ser fuldstændig ud som ny, ingen ridser eller noget.
Hvor i landet kan den hentes, og er der stadig garanti på den?
Hvordan vil den fungere som mp3-afspiller, er den til at have med i en stor jakke lomme, eller skal man have en taske med rum til det?
Og hvor ser at den kan køre Divx film? Det er har jeg endnu ikke kunnet finde nogen sider om, ihvertfald ikke fra Creative.
Jeg har mulighed for at gå højere op i pris efter d. 31, haster det?
Hvordan vil den fungere som mp3-afspiller, er den til at have med i en stor jakke lomme, eller skal man have en taske med rum til det?
Og hvor ser at den kan køre Divx film? Det er har jeg endnu ikke kunnet finde nogen sider om, ihvertfald ikke fra Creative.
Jeg har mulighed for at gå højere op i pris efter d. 31, haster det?
Den kan hentes i Tarm(ved Skjern). Den er ikke større end den kan være i en stor jakke lomme, men det er nok ikke en man skal tag ud og løbe med, mere en til at tage med i tog/bus osv...
Den kan køre Divx film, hvis du har Codec til Divx på din computer.Det kan hentes gratis på divx.com. Men så kan Windows Media player nemlig selv finde ud af konvertere ved hjælp af det punkt som hedder synkronisering i WMA.
Den fungere, har selv gjort det.
Hvis du gerne vil give 1500kr efter den 31/12, kan vi godt aftale at handelen går i gennem der, der er jo trods alt ikke så langtid til..:)
Den kan køre Divx film, hvis du har Codec til Divx på din computer.Det kan hentes gratis på divx.com. Men så kan Windows Media player nemlig selv finde ud af konvertere ved hjælp af det punkt som hedder synkronisering i WMA.
Den fungere, har selv gjort det.
Hvis du gerne vil give 1500kr efter den 31/12, kan vi godt aftale at handelen går i gennem der, der er jo trods alt ikke så langtid til..:)
Glemte der er stadig er 2mdr af garantien tilbage (Creatives 1års producentgaranti) Garantien ligger hos producenten Creative, som hente den selv, hvis den skal til reparation.
Ved ikke om købelovens 2års garanti også gælder her. Hvis den gør er der 1år og 2mdr.
Ved ikke om købelovens 2års garanti også gælder her. Hvis den gør er der 1år og 2mdr.
#6 Ja kan jeg se..:) det er vidst lige blevet updateret, sidste jeg kiggede stod den stadig på 3000kr.
Google cache: http://64.233.183.104/search?q=cache:LrwswawZxlYJ:...
Google cache: http://64.233.183.104/search?q=cache:LrwswawZxlYJ:...
Ja okay... det er fair..
Men skal have 10kr for emballage.. du ved sikkert hvordan Post DK behandler ting.
Og med alt tilbehør tror jeg vi skal op 49kr i porto, det vejer lidt mere end 1kg ialt.
Så i alt: 1300kr + 49kr+ 10kr =1359kr...
Hvis du går med til det, kan jeg sende dig en PM med konto oplysninger.
Ja okay... det er fair..
Men skal have 10kr for emballage.. du ved sikkert hvordan Post DK behandler ting.
Og med alt tilbehør tror jeg vi skal op 49kr i porto, det vejer lidt mere end 1kg ialt.
Så i alt: 1300kr + 49kr+ 10kr =1359kr...
Hvis du går med til det, kan jeg sende dig en PM med konto oplysninger.
Hvordan kan du også have solgt den her: http://www.hol.dk/traad.asp?fID=11&tID=313257 ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.