mboost-dp1
S : Billige SCSI dele!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hey folkens!
Nu bliver jeg desværre nødt til at skille mig af med disse dele, da jeg er nødt til at være lidt mere mobil pga. skolen - så laptop er indkøbt istedet for stationær!
Delene det drejer sig om er:
Tekram SCSI controller (DC395UW)
Link til EDBpriser
- kanon controller, som er meget nem at konfigurerer.
- booter perfekt fra hvilken som helst bootable cd.
- har aldrig haft brok med den.
Plextor PlexWriter 12/4/32
Plextor UltraPlex 40xMax
- disse 2 dreve kører ultra stabilt, og der har aldrig været vrøvl med dem på nogen måde!
Smid et bud!
Mvh.
Stefan Thilemann
PS: Ved en god og hurtig handel, smider jeg et ekstra stykke hardware i pakken (kvit og frit) - du får selvfølgelig besked, hvis det er :)
Nu bliver jeg desværre nødt til at skille mig af med disse dele, da jeg er nødt til at være lidt mere mobil pga. skolen - så laptop er indkøbt istedet for stationær!
Delene det drejer sig om er:
Tekram SCSI controller (DC395UW)
Link til EDBpriser
- kanon controller, som er meget nem at konfigurerer.
- booter perfekt fra hvilken som helst bootable cd.
- har aldrig haft brok med den.
Plextor PlexWriter 12/4/32
Plextor UltraPlex 40xMax
- disse 2 dreve kører ultra stabilt, og der har aldrig været vrøvl med dem på nogen måde!
Smid et bud!
Mvh.
Stefan Thilemann
PS: Ved en god og hurtig handel, smider jeg et ekstra stykke hardware i pakken (kvit og frit) - du får selvfølgelig besked, hvis det er :)
#3 hvad er det der gør den mere værd? du kan få en DVD brænder for 400 kr, som overgår denne plextor på alle områder, så bare fordi den har et SCSI interface gør den ikke guld værd...
SCSI til optiske drev var primært en fordel i 90'erne, hvor teknologier som UDMA ikke var så udbredt, og CPUerne var langsomme
SCSI til optiske drev var primært en fordel i 90'erne, hvor teknologier som UDMA ikke var så udbredt, og CPUerne var langsomme
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.