mboost-dp1
S: Amitech 733 DVD optager med 250 GB HDD
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Ja overskriften siger jo det hele men der kan findes flere informationer på Amitechs ws.
Det er en gevinst jeg har vundet så den er aldrig brugt
havde tænkt mig en 3500 for den. send en mail eller skriv her hvis du er interesseret.
Det er en gevinst jeg har vundet så den er aldrig brugt
havde tænkt mig en 3500 for den. send en mail eller skriv her hvis du er interesseret.
Kom nu der må da være en eller anden der er interesseret.
Det er Amitechs topmodel med flot design vil pryde i stuen.
Filmland.dk bedømmelse
Det er Amitechs topmodel med flot design vil pryde i stuen.
Filmland.dk bedømmelse
Prøv på QXL, der er sikkert nogen der gerne vil betale din pris, ellers må du nok sætte prisen lidt ned, hvis du vil sælge den her. :)
3 spørgsmål:
Har du noget papir på at du har vundet den (ift. garanti + sikkerhed for at varen ikke er varm)?
Hvorfor vil du ikke have den?
Er emballagen ubrudt?
Svarer du fornuftigt på ovenstående byder jeg 1300+fragt eller bytte for en vaskemaskine til en værdi af 1800+diverse vaskemaskine fornødenheder hvis det kan friste? :P
Har du noget papir på at du har vundet den (ift. garanti + sikkerhed for at varen ikke er varm)?
Hvorfor vil du ikke have den?
Er emballagen ubrudt?
Svarer du fornuftigt på ovenstående byder jeg 1300+fragt eller bytte for en vaskemaskine til en værdi af 1800+diverse vaskemaskine fornødenheder hvis det kan friste? :P
Ja prisen svinger jo godt nok lidt på edbpriser. men min pris er taget ud fra Amitechs egen side hvor den står til 4000 i udsalg og er vundet direkte af Amitech.
Fra Amitechs side
Amitech HDD/DVD Recorder 733 250GB
m/moms DKK. 3.999,00
u/moms DKK. 3.199,20
Og ja jeg har papir på den er vundet så den ikke er varm.
Har lige købt en bærbar computer så er lidt vigtiere med penge på kontoen
Og 3 ja Emballagen er ubrudt.
Og sidst men ikke mindst er blevet budt 2500 så alt under det kan ikke bruges til noget.
Fra Amitechs side
Amitech HDD/DVD Recorder 733 250GB
m/moms DKK. 3.999,00
u/moms DKK. 3.199,20
Og ja jeg har papir på den er vundet så den ikke er varm.
Har lige købt en bærbar computer så er lidt vigtiere med penge på kontoen
Og 3 ja Emballagen er ubrudt.
Og sidst men ikke mindst er blevet budt 2500 så alt under det kan ikke bruges til noget.
Det kan man ikke se nogen steder da jeg er blevet ringet op af en der så den i den blå avis på nettet.
Og tja det kan man jo sagtens sige men spørgsmålet er så bare hvordan de på edbpriser kan sælge den til 2200 når de på amitechs egen side sælger den til 4000. er lidt underligt i mine øjne. enten er der noget fusk eller også¨er Amitech utrolig langsom til at opdatere deres hjemmeside.
Og tja det kan man jo sagtens sige men spørgsmålet er så bare hvordan de på edbpriser kan sælge den til 2200 når de på amitechs egen side sælger den til 4000. er lidt underligt i mine øjne. enten er der noget fusk eller også¨er Amitech utrolig langsom til at opdatere deres hjemmeside.
Fordi amitech er en forretning, de forretninger der er på edbpriser.dk er nogen andre forretninger. Du kan da ikke forvente at producenten altid sælger billigere, end deres kunder.
Der kan jo også ligge den grund bagved, at de andre har fundet ud af at de ikke sælger noget til den pris, og er derfor nødt til at sætte prisen ned. Der kan være mange årsager, men det er ligemeget for forbrugeren. Hoved sagen er at der er nogen der sælger den billigere end amitech, og så er det ligemeget hvilken grund der ligger bagved det.
Der kan jo også ligge den grund bagved, at de andre har fundet ud af at de ikke sælger noget til den pris, og er derfor nødt til at sætte prisen ned. Der kan være mange årsager, men det er ligemeget for forbrugeren. Hoved sagen er at der er nogen der sælger den billigere end amitech, og så er det ligemeget hvilken grund der ligger bagved det.
Man skulle jo mene at Producenten ville sælge billigere idet de undgår det fordyrende mellemled som en forhandler jo er. men sådan virker verdenen jo så åbenbart ikke. men synes stadig det er mærleligt der er så stor spredning i prisen selv på edbpriser.
Kunne være jeg skulle undersøge hvad jeg skal give i indkøbspris for den som en forhandler.
Kunne være jeg skulle undersøge hvad jeg skal give i indkøbspris for den som en forhandler.
Ja, det skulle man tro, men det er langt fra tilfældet, et eksempel:
Logitech DiNovo Media Desktop Laser
Logitech.dk: 1899,- DKK
Getmore.dk: 1171,- DKK
Så når man kigger efter udstyr, er det en rigtig god ide at kigge lidt rudt på nettet, da der man kan spare rigtigt mange penge iforhold til vejledene udsalgspris
Ja, det skulle man tro, men det er langt fra tilfældet, et eksempel:
Logitech DiNovo Media Desktop Laser
Logitech.dk: 1899,- DKK
Getmore.dk: 1171,- DKK
Så når man kigger efter udstyr, er det en rigtig god ide at kigge lidt rudt på nettet, da der man kan spare rigtigt mange penge iforhold til vejledene udsalgspris
Ja det er jo nok rigtig nok, men nu jeg arbejder som it-supporter køber jeg jo bare alle mine ting ved mester til indkøbspris så er ikke nødvendigt og glo omkring på diverse sider. men sku nok lige ha tjekket alligevel. fik bare en mail fra amitech med link til siden hvos prisen stod..
Fra grossist eller selvimpoteret
For da jeg sel handlet med hardware, fant jeg hurtigt ud af at det oftest kunne betale sig at købe fra nettet, frem for grossisten.
For da jeg sel handlet med hardware, fant jeg hurtigt ud af at det oftest kunne betale sig at købe fra nettet, frem for grossisten.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.