mboost-dp1
S: 250gb Western Digital
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hvilken model er der tale om?
Hvis man kigger på EDBpriser.dk så koster de fleste modeller omkring 1000kr. Den billigste koster 903kr og indtil du skriver modelnr., så antager jeg er det er denne du vil sælge. En fair pris er derfor i mine øjne omkring 700 kr inkl. porto.
Ved ikke hvad du har givet for den, men det hjælper jo desværre ikke meget på hvad jeg ellers kan få den til :)
Hvis man kigger på EDBpriser.dk så koster de fleste modeller omkring 1000kr. Den billigste koster 903kr og indtil du skriver modelnr., så antager jeg er det er denne du vil sælge. En fair pris er derfor i mine øjne omkring 700 kr inkl. porto.
Ved ikke hvad du har givet for den, men det hjælper jo desværre ikke meget på hvad jeg ellers kan få den til :)
Det var denne:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=44999
Kan godt se den er lidt billigere der.
og nej, gå så langt ned for en sølle måned vil jeg nu ikke :)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=44999
Kan godt se den er lidt billigere der.
og nej, gå så langt ned for en sølle måned vil jeg nu ikke :)
Så prøv den Blå Avis. Helt seriøst, så tror jeg ikek der er mange (her) der vil give ca. kr. 150,- ekstra for en disk der har været brugt i en måned ;)
For pokker, i den Blå avis kan du måske få kr. 1.400,- hvis du er heldig ;) :D
Så prøv den Blå Avis. Helt seriøst, så tror jeg ikek der er mange (her) der vil give ca. kr. 150,- ekstra for en disk der har været brugt i en måned ;)
For pokker, i den Blå avis kan du måske få kr. 1.400,- hvis du er heldig ;) :D
Merlin og Fona gør det da dagligt, hvorfor er det så svineri at sælge en brugt disk billigere end man har købt den til?
Det er heller ikke svineri at sælge en brugt disk billigere end hvad man gav for den.
Ved ikke om du er bekendt med tommelfingerreglen, der siger at ting falder ~50% i værdi, når de har været taget i brug :)
Anyways, det er offtopic det her. Håber du får solgt disken Azjo, dog kunne det ønskes at prisen var mere fair :D
Det er heller ikke svineri at sælge en brugt disk billigere end hvad man gav for den.
Ved ikke om du er bekendt med tommelfingerreglen, der siger at ting falder ~50% i værdi, når de har været taget i brug :)
Anyways, det er offtopic det her. Håber du får solgt disken Azjo, dog kunne det ønskes at prisen var mere fair :D
xorpiz, hvis du sælger nogle af de ting du har haft 1 måned til 50% af hvad du gav for det, er du nok blandt danmarks ringeste forretningskvinder.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.