mboost-dp1
S: 2 stk Billetter til Iron Maiden
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Her til Torsdag d. 9 i Gigantium, Aalborg.
Sælges til HBO over 400kr
Forbeholder mig retten til at blabla... :>
Sælges til HBO over 400kr
Forbeholder mig retten til at blabla... :>
Du tager ikke fejl Wuzz. For ikke så lang tid siden var der en stor "sag" her omkring en dreng som ville sælge madonna billetter til en stor overpris...
Her er linket: http://newz.dk/forum/item/66417/ til tråden...
Her er linket: http://newz.dk/forum/item/66417/ til tråden...
Hmm kan se at de koster 400 kr, så det er jo lovligt for ham, at sælge dem til f.eks. 400 men ikke 401 kr.... :)
kom dog over det. Hvis der er nogen der ikke har kunne få en billet har de nok været for langsomt ude, og hvis de så har lyst til at give mere end den oprindelige pris, så lad dem dog. Det findes jo kun "billethajer" fordi der er et marked for de dyrere billetter. Så lad det være op til hans egen samvittighed isteden for at lave en civil anholdelse hver eneste gang der er nogen der træder en my ved siden af.
Nu er det jo sådan at newz.dk ikke vil opfordre til ulovligheder, og det gør du jo ved at udbyde billetter til overpris bevidst.
Så sæt prisen ned eller drop det..
Så sæt prisen ned eller drop det..
#8 Det med at newz.dk ikke vil opfordre til ulovligheder gi'r jeg desværre ikke meget for, for det sker efterhånden ret ofte uden der bliver grebet ind.
Billetten må vel sælges til hvad den har kostet inkl. gebyr, og porto koster også, men ja, som Wuzz er inde på, så er det en uheldig formulering.
Billetten må vel sælges til hvad den har kostet inkl. gebyr, og porto koster også, men ja, som Wuzz er inde på, så er det en uheldig formulering.
MiniatureZeus:
Lad newz.dk afgøre om det er ulovligt eller ej. Så længe både du og jeg ikke er en del af redaktion/ledelsen har vi ikke noget at skulle have sagt. Hvis du mener der er tale om en ulovlig handel, så skriv til newz.dk pr. mail og gør dem opmærksom på det.
Politi, det lader vi dem der bestemmer om at lege- vi andre bør kun indrapportere hvis vi ser noget mistænkeligt!
Lad newz.dk afgøre om det er ulovligt eller ej. Så længe både du og jeg ikke er en del af redaktion/ledelsen har vi ikke noget at skulle have sagt. Hvis du mener der er tale om en ulovlig handel, så skriv til newz.dk pr. mail og gør dem opmærksom på det.
Politi, det lader vi dem der bestemmer om at lege- vi andre bør kun indrapportere hvis vi ser noget mistænkeligt!
De blir sat til salg for de 400,- de er værd, og hvis nogen skulle have lyst til at give mere, skulle jeg så sige nej til 500,- ?
kan ikke se hvordan reglerne blir brudt her, da de 400,- er normalprisen.. så stop venligst at skrive her medmindre i vil byde.
ps. kom først i besiddelse af billetterne igår via en konkurrence, og kan ikke torsdag med så kort varsel, så nej, er ikke billethaj.
kan ikke se hvordan reglerne blir brudt her, da de 400,- er normalprisen.. så stop venligst at skrive her medmindre i vil byde.
ps. kom først i besiddelse af billetterne igår via en konkurrence, og kan ikke torsdag med så kort varsel, så nej, er ikke billethaj.
Ok, så har du bare formuleret dig på en dårlig måde i #1 som Wuzz sagde...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.