mboost-dp1

S: 123image.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - Skynet
28. maj 2006 11:40
Jeg sælger nu 123image.dk grunden til det at jeg har ikke tid til den mere jeg selger den til den hjørste

vi starter fra 500 kr

Info om den

5 til 10 GB webhotel er betalt for et år
ja hvad kan man skrive i kan jo gå ind på den og se selv skriv hvad i vil spørger om

link til 123image.dk
Gravatar #2 - HashKagen
28. maj 2006 22:12
rigtig flot side, er dog ikke interesseret :) held og lykke.
Gravatar #3 - amokk
28. maj 2006 22:51
indlæg slettet pga. midlertidig mangel på intelligens
Gravatar #4 - Azuria
29. maj 2006 07:44
#3 Selv erkendelse er det første skridt på en lang sti :)
Gravatar #5 - Skynet
29. maj 2006 17:36
Der er slet ikke nogen der vil købe den her inde

skriv til mig på [email protected]
Gravatar #6 - drbravo
29. maj 2006 18:31
Hvor mange brugere har sitet?
Gravatar #7 - stodderen
29. maj 2006 18:34
hvis man laver en mappe der hedder <script>alert('test');</script> og så går ind i den kører den javascriptet....kunne forestille mig det kan udnyttes
Gravatar #8 - amokk
29. maj 2006 20:54
#5 der blev dit site da lige 100 kr mindre værd, efter som "admin" adressen nu er ubrugelig pga. spam
Gravatar #9 - Skynet
31. maj 2006 18:04
#8 Det siger sig selv at admin e-mail hedder [email protected]
Gravatar #10 - Skynet
31. maj 2006 18:08
#6 siden er ny og der for har den ikke så mange bruger i nu en dag som i dag har jeg haft 174 unikke besøgende
Gravatar #11 - Acro
31. maj 2006 18:58
#10 Skynet:
Ja, og den har formentlig ingen kunder. Jeg synes, at det er meget fedt, at i forsøger at score avance på at sælge et webhotel, som I ikke har behov for. Sidens design er bare en grim skabelon, og endvidere kunne jeg forestille mig, at jeres udbyders betingelser faktisk forbyder, at pladsen anvendes til det videresalg, som siden reelt tilbyder.
Gravatar #12 - Skynet
31. maj 2006 19:33
# 11 kan ikke rigtig se hvad vi skal bruge det til som du skriver
Gravatar #13 - Acro
31. maj 2006 19:38
#12 Skynet:
Det er også ligemeget for andres skyld. Jeg bryder mig ikke om at være tilskuer til, at andre bliver snydt. Derfor mener jeg, at det er relevant at påpege alle forhold.

Det er da uhyre vigtigt for en potentiel overtager, om I har nogle kunder. Hvis man bare køber webhotellet og en gratis skabelon, så kan man jo lige så godt købe det direkte og spare jeres avance.
Gravatar #14 - Skynet
31. maj 2006 20:36
# 13

jeg tror ikke rigtig du vel hvad du snakke om er du klar over hvor meget tid det tag at kode det ? tror jeg ikke du er gratis skabelon ? hvad der er sku meget som vi selv har lavet
Gravatar #15 - addlcove
1. jun. 2006 08:24
lugter nu mest som om at i nærlæste jeres kontrakt med gigahost.dk og fandt ud af at i faktisk ikke har love til at viderudleje deres server plads.
Gravatar #16 - yosh
1. jun. 2006 08:35
#15 addlcove:
Med den stavning Skynet har præsteret i denne tråd tror jeg nu ikke du skal forvente dig alt for meget af hans læsefærdigheder...
Gravatar #17 - DUdsen
1. jun. 2006 11:00
#14 jeg vil gerne se et regnskab for det firma der står bag, for man overtager vel egentligt en form for I/S's aktiver og ikke bare domæne navnet 123image.dk

Gjort rigtigt kunne der sikkert godt værre penge i det men der skal tænkes mere over tingene, og man skal have lidt mere af vide om hvilke forpligtelser man overtager.

FYI du stifter et I/S det sekundt du/i begynder at drive foretninger, og det er vel det I/S i/du prøver at sælge.
Gravatar #18 - Acro
1. jun. 2006 11:06
#17 DUdsen:
Hvad er det for noget sludder? Man stifter ikke nødvendigvis et interessentskab. Du må omsætte for 50.000 kr. årligt uden at være momsregistreret, om end det altid er en fordel, da man jo så får momsen refunderet. Hvis den eneste udgift har været webhotellet, så er det dog ikke rigtigt omkostningerne værd.
Gravatar #19 - amokk
1. jun. 2006 11:09
#18 "om end det altid er en fordel, da man jo så f[å]r momsen refunderet"

Hvis du har større indtægter end udgifter er det vel ikke en fordel, det som man reelt betaler moms af er jo forskellen på køb og salg, så det er kun en fordel at være momsregisteret, hvis man kører med underskud i den periode, hvor momsen indberettes.
Gravatar #20 - DUdsen
1. jun. 2006 11:24
#18 ja der er en grænse for hvornår man er registringspligtigt men i princippet er registriringen ikke på nogen måde nødvendig for at der er tale om et privat ejet firma. Skatten skal som hovedregel bare tilskrive ejernes almindelige skattekort, du må kalde din saftevandsbod med en årlig omsætning for dkk 500,- for et saftevand I/S på din selvangivelse uden nogen form for registring hos ehvervs og selvskabstyrelsen.

Men det der her er tale om er at skynet vil have en eller anden til at overtage en ehvervsaktivitet, formelteligt med hele pakken af forpligtelser(kommende regninger, lovede ydelser over for kunder osv.) og aktiver(design, kunder og domæne osv).
Gravatar #21 - Acro
1. jun. 2006 12:35
#19 amokk:
Det tyder ikke på, at 123image.dk har kunder pt., og de fleste virksomheder vil i etableringen have udgifter, der er højere end indtægter. Derfor er det en god forsikring at være momsregistreret, da man på trods af at skulle modsvare af en positiv momsangivelse tilsvarende får refunderet i tilfælde af en negativ.

Derudover virker det langt mere seriøst, når man handler med en registreret virksomhed. Du kan ikke umiddelbart kende årsregnskabet til enkeltmandsvirksomheder eller interessentskaber, men er du ikke registreret, så ved du, at omsætningen er under de 50.000 kr., og så tyder det på et "fritidsarbejde"/hobbybeskæftigelse.

#20 DUdsen:
Det er noget sludder. Du har alene et interessentskab, hvis du registrerer et sådant hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Du kan sagtens drive virksomhed under dit eget skattekort som B-indtægt, men det giver ikke registreringen.

Hvorfor skulle man i øvrigt også oprette et interessentskab, hvis man er alene? Fordelen ved interessentskabet er jo netop, at den involverer flere, men ellers er der slående lighed med en decideret enkeltmandsvirksomhed (ubegrænset (solidarisk) hæftelse).
Gravatar #22 - DUdsen
1. jun. 2006 14:17
#21 interesentskab og enmandsfirma er stort set samme sag rent juridisk, det her bare ikke et I/S hvis man er alene, men det er precis samme selvskabsform.

Man behøver og jeg gentager man behøver ikke registere hverken et I/S eller en enkeltmands virksomhed nogen steder og man får som hovedregel heller ingen skatte mæssige fordele ved at gøre det.

Jeg beklager at jeg benytter I/S om I/S med kun en interessent.

Læs Erik Werlauff glimerende bog om "VIRKSOMHEDENS ORGANISATION
- i juridisk belysning", hvis du tviler på at det faktisk forholder sig sådan.
Gravatar #23 - amokk
1. jun. 2006 15:44
Skynet:

Det kan godt være ud mener det har været vildt hårdt og du har kodet rigtig meget af det selv...

Men er disse 3 sider så også dine?
http://www.bloggerphoto.com/about.php
http://www.gfxhost.com/about.php
http://www.graphixfx.com/

Din side og Bloggerphoto ser MEGET ens ud... Sjovt nok går jeg ud fra at du med sikkerhed har skrevet nyheden på forsiden af 123image, og den er skrevet i et helt andet sprog og tegnsætning end resten af sitet, så jeg går ud fra det ikke er dig der har skrevet det primære tekst-indhold på sitet?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login