mboost-dp1

Ps2 + tilbehør!!

Gå til bund
Gravatar #1 - putte
30. apr. 2007 15:03
PS2 den store model plus 4 controller en multi tap, memorykort på 16 MB og et godt componet stik til salg. start bud 400 kr

min email er [email protected]

Jeg er fra Kbh

Vh putte
Gravatar #2 - Ronson ⅍
6. maj 2007 22:03
Hvilken version?
Gravatar #3 - svappe
7. maj 2007 10:30
Er der nogle spil med den?
Gravatar #4 - holmen
8. maj 2007 07:38
Jeg er interesseret. Jeg har en kammerat der har haarddisk i sin PS2'er. Er denne her kompatilbel med det?
Beklager hvis det lyder newbish, men jeg fik aldrig rigtig hoppet på PS vognen igen efter jeg havde den første playstation...
Kan den det med HD'en og hvis den ikke er gennemtævet, så er du meget tæt på et salg.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
8. maj 2007 07:40
#4 Det lyder som en rimelig stort og svært hack, at smide en harddisk i en PS2..
Gravatar #6 - holmen
8. maj 2007 07:48
#5 Joker du?
Se evt. her

Edit: doh, kan se han skriver den store model. Så er den jo kompatibel.
Så skal jeg bare høre noget om standen og alderen på maskinen og controllerne.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
8. maj 2007 08:04
#6 Okay, vildt, har jeg squ aldrig hørt om før, men er sq da rimelig dyrt imho :S
Gravatar #8 - holmen
8. maj 2007 08:09
Mjaa, det er som man tager det. Det er selvfølgelig ikke dyrt for dem der lejer spil og ligger dem ind, men for os der køber det for at beskytte alle de originale spil vi køber er det måske lidt dyrt.
Gravatar #9 - Saxov
8. maj 2007 08:33
#6, det link er ikke flinkt når man er vant til at kode og arbejde med amerikansk nummersystem - for jeg tænkte lige halvanden ton...!! damn det er da noget af en casemod... :)
Gravatar #10 - svappe
12. maj 2007 19:06
Har du fået solgt den?

Og var der nogle spil med?
Gravatar #11 - gentox
12. maj 2007 20:51
Har en gammel PS2 med en 200GB HD og ca. 50 spil på den, det virker helt fint, og selvom der er chip i, så behøves det faktisk ikke.

Og når du har lånt et spil, er der jo ikke nogen der kan se at du lige er "kommet til" at lave en kopi på din HD :P

Det er bare ikke alle typer HD der lige passer med stikket, så det er en god ide at høre hvad andre har haft held med (i mit tilfælde en Maxtor, da jeg har hørt at stikket skulle side helt rigtigt i forhold til en PS2)
Gravatar #12 - putte
13. maj 2007 01:50
nu må i sgu styre jer!! sgu min tråd og her handles for hylens da!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login