mboost-dp1
Okay stor auktion bla 13 bærbare
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Undskyld mig, men når du på den måde holder auktion i så stor stil, kan jeg ikke undgå at tænke over, hvor du har alle de ting fra...
Der er sikkert også andre herinde som synes det virker lidt underligt at sælge SÅ meget hardware på én gang, medmindre man enten er ved at rydde ud i firmaet, eller bare har været på rov et eller andet sted...
Der er sikkert også andre herinde som synes det virker lidt underligt at sælge SÅ meget hardware på én gang, medmindre man enten er ved at rydde ud i firmaet, eller bare har været på rov et eller andet sted...
Hvis du nu læser under et af produkterne, kan du se at det er fra et firma som gået konkurs...
link
Selvfølgelig kan det jo være at adonis bare siger det, for at dække !! hehe
Btw det må da siges at være et rimelig uvellykket bræk, med de ting han har snuppet! ;P hehe
link
Selvfølgelig kan det jo være at adonis bare siger det, for at dække !! hehe
Btw det må da siges at være et rimelig uvellykket bræk, med de ting han har snuppet! ;P hehe
I en anden tråd (afstemningen) brokker du dig over at folk ikke gider læse, det de får serveret. Hvis du selv havde gjort det, så havde du set forklaringen... ;)
I en anden tråd (afstemningen) brokker du dig over at folk ikke gider læse, det de får serveret. Hvis du selv havde gjort det, så havde du set forklaringen... ;)
#3 #4 My bad... skimmede kun lige udvalget af varer - en kort bemærkning i indlægget heridne, ville sikkert forhindre at en del af dem der læste tråden her, begyndte at få skumle mistanker, og så kunne det jo være de klikkede på linket og købte noget :-)
Er sikkert ikke den eneste herinde som undrede mig, og samtidig var for blind til at se det...
Er sikkert ikke den eneste herinde som undrede mig, og samtidig var for blind til at se det...
2-300 kr stykket,med skærme og det hele det var 400-800 mhz'er jeg nappede et par stykker til noget mediecenter sjov:-]
9# 3-400 mennesker tror jeg
det underlige var at nogle maskiner røg for 7-800 selv om de var helt magen til dem der røg for 2-300
det underlige var at nogle maskiner røg for 7-800 selv om de var helt magen til dem der røg for 2-300
Kan da godt forstå det firma gik konkurs når de kørte med scumpaq.
Mht. de der fjernsyne, hvad er så pointen med at have 2x tv ved siden af hinanden?
Mht. de der fjernsyne, hvad er så pointen med at have 2x tv ved siden af hinanden?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.