mboost-dp1
Nyt eller ændret forbindelse
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg står i den situation, at jeg pt. har TDC ADSL i en 4096/512 forbindelse. Jeg vil nu gerne have noget andet net, specielt fordi jeg alligevel har planlagt at opsige fastnettelefonen.
Så nu vil jeg høre jer ad angående, hvor jeg kan få det bedste internet excl. fastnettelefon. forbindelsen skal som minimum være den samme, og jeg har ca. 500 kr. at smide om måneden. Jeg bor i øvrigt i holbæk centrum, hvis det kan være nogen form for hjælp.
Så nu vil jeg høre jer ad angående, hvor jeg kan få det bedste internet excl. fastnettelefon. forbindelsen skal som minimum være den samme, og jeg har ca. 500 kr. at smide om måneden. Jeg bor i øvrigt i holbæk centrum, hvis det kan være nogen form for hjælp.
[spoiler]Køb / Salg foraet er normalt kun til når du sætter noget til salg eller vil købe noget :)[/spoiler]
Der kan du ringe til cybercity og spørge.
Da du ikke er kunde hos cybercity endnu, kan du gratis få svar på dine spørgsmål angående flytning osv.
Men husk at du højest sandsynligt har én måneds opsigelse.
Cybercity bruger mellem 4-5 uger, på at få det installeret - så bestil solo samme dag som du afmelder TDC
Der kan du ringe til cybercity og spørge.
Da du ikke er kunde hos cybercity endnu, kan du gratis få svar på dine spørgsmål angående flytning osv.
Men husk at du højest sandsynligt har én måneds opsigelse.
Cybercity bruger mellem 4-5 uger, på at få det installeret - så bestil solo samme dag som du afmelder TDC
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.