mboost-dp1
Nye tlf til salg, ubrudt emb.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Nokia N80 IE edit. Black 2599
Nokia N73 Silver 2299
Samsung X830 White 1599
Sony Eric. K790i 1799
Sony Eric. W850i 2199
Motorola K1 1599
Kan skaffe fra anden part fra dag til dag, kontakt [fjernet, staff]
kan hentes sydsjælland, helt nye og ubrudt emb.
Nokia N73 Silver 2299
Samsung X830 White 1599
Sony Eric. K790i 1799
Sony Eric. W850i 2199
Motorola K1 1599
Kan skaffe fra anden part fra dag til dag, kontakt [fjernet, staff]
kan hentes sydsjælland, helt nye og ubrudt emb.
bliver solgt flere steder som sagt på de andre fora synes jeg det her stinker langt væk af hæleri, og nej, jeg gider ikke gå ud af din tråd, selvom jeg ikke vil købe.
jamen i må selv om hvad i tænker.... smiler.....
der er ikke mere i det som så. vi er bare en del der har haft mulighed for at forlænge vores abb uden at ville have ny tlf. er det forkert??????
vores private oplysninger står på papir og vil ikke misbruges..... gjort før....
der er flere der har interessee.....
det er helt ok og helt forståligt.
Helst tlf afhentes i sydsjælland.. og det er ik noget kriminelt i at have lavet en tråd i tweakup.dk eller andre steder.. priserne er gode og underskrevet at ingen af tlf er varme
der er ikke mere i det som så. vi er bare en del der har haft mulighed for at forlænge vores abb uden at ville have ny tlf. er det forkert??????
vores private oplysninger står på papir og vil ikke misbruges..... gjort før....
der er flere der har interessee.....
det er helt ok og helt forståligt.
Helst tlf afhentes i sydsjælland.. og det er ik noget kriminelt i at have lavet en tråd i tweakup.dk eller andre steder.. priserne er gode og underskrevet at ingen af tlf er varme
vi er bare en del der har haft mulighed for at forlænge vores abb uden at ville have ny tlf. er det forkert??????Hvad har det lige med noget som helst at gøre?
okay, så, du køber nye mobiler i sverige for at sælge dem, uden kvittering, men du gider ikke have en ny telefon selvom du forlænger dit abbonnement ?
hvordan hænger det sammen ?
hvordan hænger det sammen ?
Jeg tror det er sådan her:
På Tweak påstår han at de er købt i Sverige.
Her påstår han at han (og andre) har købt billige telefoner mod at forlænge deres abonnement, men uden selv at bruge telefonerne. Altså er telefonerne låst.
Jeg ved ikke hvad der er værst, at han forsøger at sælge varme telefoner, eller at han tror vi er idioter.
Jeg ender sgu nok snart med at gå ind for genindførelse af gabestokken.
På Tweak påstår han at de er købt i Sverige.
Her påstår han at han (og andre) har købt billige telefoner mod at forlænge deres abonnement, men uden selv at bruge telefonerne. Altså er telefonerne låst.
Jeg ved ikke hvad der er værst, at han forsøger at sælge varme telefoner, eller at han tror vi er idioter.
Jeg ender sgu nok snart med at gå ind for genindførelse af gabestokken.
"intet er varmt"
Nej, faktisk er der pisse koldt alle steder :(
"læg en mail"
Høns lægger æg - du lægger mails?
De fleste andre sender mails...
"vi kan altid mødes"
Vi kan også lade være!
"og lave en rigtig handel.."
En rigtig handel? Vil det sige at du mener det er en forkert handel hvis vi overfører penge via banken, så det kan bevises at der har fundet en handel sted?
"der er intet i det"
Der er faktisk en pokkers masse i det. Du påstår at de er købt i Sverige, og du påstår at de er købt her i landet, ved at du (og andre) forlænger jeres abonnement (og du fortæller ikke hvilke selskaber de er låst til).
Du kan ikke blive enig med dig selv om hvor du har dem fra, og i alle tilfælde burde der forefindes beviser på at du er kommet lovligt til dem.
Nej, faktisk er der pisse koldt alle steder :(
"læg en mail"
Høns lægger æg - du lægger mails?
De fleste andre sender mails...
"vi kan altid mødes"
Vi kan også lade være!
"og lave en rigtig handel.."
En rigtig handel? Vil det sige at du mener det er en forkert handel hvis vi overfører penge via banken, så det kan bevises at der har fundet en handel sted?
"der er intet i det"
Der er faktisk en pokkers masse i det. Du påstår at de er købt i Sverige, og du påstår at de er købt her i landet, ved at du (og andre) forlænger jeres abonnement (og du fortæller ikke hvilke selskaber de er låst til).
Du kan ikke blive enig med dig selv om hvor du har dem fra, og i alle tilfælde burde der forefindes beviser på at du er kommet lovligt til dem.
Nej.. intet overførsel med bank.. face 2 face.. så slap af.dk ... men hvis man ønsker overførsel med bank kan man også... jeg sælger hvad jeg siger
Jeg vil gætte på at Gosignus arbejder i en tlf butik og køber telefonen med tilskud når kunderne køber et abonnement uden tlf... Det er vel også derfor der ikke kan følge nogen kvittering med, da der på den vil stå en langt billigere pris.
Enten det, eller en form for parallelimport/momsfidus. Det er før set at "nogen" laver en momsspiral hvor tlf'er købes i et andet land, og sender en faktura på de tlf man køber. Når der er solgt for nok, lukkes selskabet ned så der kun mistes de 125.000 der er indskudt i kapital
Enten det, eller en form for parallelimport/momsfidus. Det er før set at "nogen" laver en momsspiral hvor tlf'er købes i et andet land, og sender en faktura på de tlf man køber. Når der er solgt for nok, lukkes selskabet ned så der kun mistes de 125.000 der er indskudt i kapital
Er det ikke butikken der får tilskuddet,,,, mener han skal betale fuldpris for telefonen hvis det er med abbonement.. men han får rabbat, hvis det er uden.
Er det ikke butikken der får tilskuddet,,,, mener han skal betale fuldpris for telefonen hvis det er med abbonement.. men han får rabbat, hvis det er uden.
Hvis han sælger et abonnement til en kunde og så skriver en tlf på kontrakten efterfølgende, køber han den sikkert som privatperson, dvs med en kvittering på en krone fx hvis det er det telefonen koster MED abo.
Hvis han sælger et abonnement til en kunde og så skriver en tlf på kontrakten efterfølgende, køber han den sikkert som privatperson, dvs med en kvittering på en krone fx hvis det er det telefonen koster MED abo.
#18, Mener du at det er telefoner, som burde være solgt sammen med et abbonoment for 1 kr. (eller et andet lavt beløb), men som så er blevet i forretningen, og så er de abbonomenter der hørte til telefonerne blevet solgt som almindelige abbonomenter, uden en telefon?
Som sagt tror jeg at det er en af de muligheder gosignus benytter sig af...
Men jeg hælder nu mest til at det er noget ulovlig import. Som sagt er der mange (især med anden etnisk herkomst) der opretter et firma der importerer tlf'er og trækker momsen fra. Men inden de skal opgøre momsen til told og skat, lukker de firmaet som så har opbygget en stor gæld... Det eneste problem ved at købe sådanne tlf'er, er at du ikke har nogen garanti på dem...
Jeg tror ikke det er hæleri hvis der kan skaffes flere modeller...
Som sagt tror jeg at det er en af de muligheder gosignus benytter sig af...
Men jeg hælder nu mest til at det er noget ulovlig import. Som sagt er der mange (især med anden etnisk herkomst) der opretter et firma der importerer tlf'er og trækker momsen fra. Men inden de skal opgøre momsen til told og skat, lukker de firmaet som så har opbygget en stor gæld... Det eneste problem ved at købe sådanne tlf'er, er at du ikke har nogen garanti på dem...
Jeg tror ikke det er hæleri hvis der kan skaffes flere modeller...
hvis i skulle købe en telefon, så for fanden hold jer fra samsung d900.. har den selv, og magen til lorte telefon skal man lede længe efter :-/
Jeg syns det er en fed tlf.. havde et par styks men solgt ud nu.. hvis du syns den er lort kan du jo købe en ny her ;)))
"Ja, men der sidder et lille stykke af væggen fast på det, men det er ikke stjålet, jeg sværger mand! Jeg har ingen kvittering, men du kan få en underskrift på at det ikke er stjålet. PS, jeg har også nogle PH lamper, du skal dog lige selv sætte ny ledning på da jeg kom til at skære ledningen over på de gamle...!"
"Ja, men der sidder et lille stykke af væggen fast på det, men det er ikke stjålet, jeg sværger mand! Jeg har ingen kvittering, men du kan få en underskrift på at det ikke er stjålet. PS, jeg har også nogle PH lamper, du skal dog lige selv sætte ny ledning på da jeg kom til at skære ledningen over på de gamle...!"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.