mboost-dp1
noname tastatur med cola sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
huahuuuuu mester mælkeskæg!! Her får du smækket alle tiders tilbud i hovedet: et ca. 5½ år gammelt noname keyboard, inkluderet med det meste af en cola spildt på det.
Ydermere er tasterne l-shift, alt og tab slidt helt ned, så de ikke virker mere.
Sidst men ikke mindst er der på tastaturets underside med ret så kluntet skrift skrevet "HAHAHA M$_MONGOLER i har gravet jeres egen grav" med sort sprittusch. Kilden til inskriptionen er for så vidt ukendt, men en eventuel køber kan påregne en stor prisstigning af keyboardet efter min død.
Så bare gå amok med at overbyde hinanden, og lidt tjept, jeg mangler penge til mad.
Ydermere er tasterne l-shift, alt og tab slidt helt ned, så de ikke virker mere.
Sidst men ikke mindst er der på tastaturets underside med ret så kluntet skrift skrevet "HAHAHA M$_MONGOLER i har gravet jeres egen grav" med sort sprittusch. Kilden til inskriptionen er for så vidt ukendt, men en eventuel køber kan påregne en stor prisstigning af keyboardet efter min død.
Så bare gå amok med at overbyde hinanden, og lidt tjept, jeg mangler penge til mad.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.