mboost-dp1
Nikon D50
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Ja men folk skal da vide hvad det er de køber?
Du siger jo i #2 at prisen er så høj* pga. at hukommelseskort, på 512mb.. det er jo til mindre end 100 billeder eller sådan noget ligene...mindre måske endda.
Så synes at det er relevant i forhold til salgstråden.
(*Ved jeg ikke om den er dog)
Du siger jo i #2 at prisen er så høj* pga. at hukommelseskort, på 512mb.. det er jo til mindre end 100 billeder eller sådan noget ligene...mindre måske endda.
Så synes at det er relevant i forhold til salgstråden.
(*Ved jeg ikke om den er dog)
#6 Ja der er altid nogen der skal kloge i det. Du er jo tydeligvis ikke interesseret, men skal alligevel blande dig. Take your business elsewhere. Det må da være en pine at have så meget tid, at man bliver nødt til at poste intetsigende indlæg omkring hvad du synes er godt og skidt. Du burde skrive forslag til QXL, DBA og Gul&Gratis for at høre om du ikke kan få lov at uddele små Zeus-smileys til varer der efter din mening ikke vil være et godt køb.
Trylleklovns indlæg, derimod, var meget passende, da dette tit er informationer, der er vigtige i et køb.
Og til din orientering vises måleren at der kan være 144 billeder på et tomt 512 mb kort.
Trylleklovns indlæg, derimod, var meget passende, da dette tit er informationer, der er vigtige i et køb.
Og til din orientering vises måleren at der kan være 144 billeder på et tomt 512 mb kort.
#7 Prisen er da sikkert fair når der nu følger taske og alt det med, men [k]jeg mener[/k] at du ikke kan sælge kameraet på et 512mb kort som kan holde 144 billeder (ja hurra, det er en halv dag på en ferie...).
Desuden var jeg faktisk ret så interesseret i kameraet, da jeg godt kunne tænke mig et dSLR.
Desuden var jeg faktisk ret så interesseret i kameraet, da jeg godt kunne tænke mig et dSLR.
Jo, hvis du var kommet med tilbuddet for en måneds tid siden :P
Spørg evt. på diverse fotosites. fotostart.dk, fotobasen.dk eller fotokritik.dk
Spørg evt. på diverse fotosites. fotostart.dk, fotobasen.dk eller fotokritik.dk
Du kan også prøve på macnyt.dk,
der er der mange som er meget interesseret i foto og specielt nikon :)
der er der mange som er meget interesseret i foto og specielt nikon :)
Prisen er nu 3300. Jeg er på [email protected] og tlf. 24 42 23 89, hvis nogen er interesserede.
jeg byder 3000 hvis kameraet er i tiptop stand. her taekner jeg rent teknisk, ridser og lignende er okay. er det feks. blevet renset og kalibreret?
Hvad med 3200? Det er uden ridser. Er aldrig blevet renset eller kalibreret, men objektivet har derimod heller aldrig været taget af (Det blev sat på af en ansat i JapanPhoto). Du kan se på www.l4t3x.dk for billedkvaliteten. Jeg kan ingen støv se.
For at teste for støv på sensoren, så tag et billede ved blænde 16 eller højere, uskarpt, mod noget hvidt. Hvis der er støv på sensoren vil det kunne ses tydeligt der.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.