mboost-dp1

Nec 3g mobil

Gå til bund
Gravatar #1 - monokrom
31. dec. 2004 08:18
Nec e616 3g mobil med headset og to opladere
+ to batterier (lille og stort)
Nemt at sætte pop3 mail kontoer op

Pris: 600,-

Tlf: 60129827
Christian Enevoldsen

Telefonen er ikke sim låst
Gravatar #2 - simono
26. feb. 2005 21:19
jeg har en nec e313 til 200 også g3 mobil med ekstra batteri og lader har også kvittering, har en skramme i bunden.
Gravatar #3 - amokk
26. feb. 2005 23:27
#2 weee!

du forstår virkelig at sælge varen hva?

At skrive din salgsannonce som kommentar til en anden salgsannonce, og så endda i en 2 måneder gammel tråd, det skal sgu nok trække folk til :-)

Jeg beklager meget, men jeg tror altså ikke at dit indlæg på 1½ linje i denne tråd, skaffer nogen køber. Prøv at oprette en ny annonce og så beskriv tingene lidt mere præcist, og tydeligt...

Når folk læser

jeg har en nec e313 til 200 også g3 mobil med ekstra batteri og lader har også kvittering, har en skramme i bunden.

Tænker de at det ser rodet ud, og at du nok ikke er den bedste at handle med

Hvis du derimod skrev noget i retning af

Jeg har en NEC E313 3G mobil til salg for 200 kr.

Der er med ekstra batteri og lader, og jeg har kvittering på det hele. Telefonen har dog en skramme i bunden."

Så ser det straks meget mere overskueligt og læseligt ud
Gravatar #4 - simono
28. feb. 2005 17:35
tak for tippet, men altså jeg er ikke superdesperat efter at sælge den, jeg tror alligevel den er umulig at komme af med, det var mere hvis folk bare ledte efter en og ikke lige havde pengene til e616'eren.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login