mboost-dp1

Metal kuffert ?

Gå til bund
Gravatar #1 - Derfor
31. maj 2006 12:14
Hej, jeg har tænkt over at putte mine dvd film ned i en form for kuffert af metal og sætte dem i nummer orden i små lommer, men jeg kan ikke rigtig finde nogen, så ville lige høre om i har set noget lignende det jeg søger eller om i kender nogen som har en og som gerne ville sælge.
Gravatar #2 - Kadann
31. maj 2006 14:05
#1 -

http://www.wesellcd.com/ sælger metalkasser præcis til samme formål og det samme gør andre forhandlere som sælger løse cd/dvd-covers som regel.
Gravatar #3 - brislingf
31. maj 2006 19:30

Hvorfor smide du dine dvd film i kuffert.. halvdelen af nydelsen er squ da at se sine 3-400 dvd film i reolen :)
Gravatar #4 - sophus
31. maj 2006 19:49
Jeg ved at www.azomedia.com gør.
Gravatar #5 - buch
31. maj 2006 20:00
#3 Man kan have system over ens film ved at de er nummereret i lommer, samt at så mange covere fylder utroligt meget ;)
Gravatar #6 - Kadann
31. maj 2006 20:49
#5 -

Man kan skam også sagtens have system ved at have filmene stående på hylder i deres originale covers, det kræver jo bare lidt ordenssans. ;)
Gravatar #7 - Derfor
1. jun. 2006 08:03
#6 Ja det kan man ikke men man kan ikke tage dem andre steder hen bare sådan lige, og det ville være mest praktisk for mig at kunne da jeg går på efterskole og ofte skal slæbe ting frem og tilbage.

Og så har jeg forresten valgt at købe denne metal kuffert. :) og mange tak for hjælpen #1 og #4 :)
Gravatar #8 - buch
1. jun. 2006 08:37

Hva satan, du skylder mig penge, og så bruger du dem på sådan en kuffert ;)
Gravatar #9 - Derfor
1. jun. 2006 08:40
#8 Jah men du har sku penge nok lige nu, du kan sku vente :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login