mboost-dp1

LED Pærer til salg, Spar 80-90% på Strømmen.

Gå til bund
Gravatar #1 - www.trenden.dk
13. sep. 2007 11:13
Salg af diverse LED lyskilder.

link fjernet - newz.dk accepterer ikke spam i forummet, red.
Gravatar #2 - mindzero
13. sep. 2007 11:38
Hvis du vil reklamere på newz.dk så kan du jo tage kontakt til crew eller det/de firma(er) der står for annoncering.

Dette er jo bare latterlig spam.
Gravatar #3 - Corholio
13. sep. 2007 12:01
Nej hvor er det en fin shop du har lavet dig der...

og så forhandler du ting med lysdioder.

Jeg får næsten lyst til at lave en webshop hvor jeg forhandler ting der indeholder lim... jeg kan mærke det bliver en stor success, af den simple grund:

JEG VIL IKKE SPAMME NEWZ.DK'S FORUM

Dig, tværtimod - du har lige mistet den brøkdel respekt jeg måtte have haft for dig.
Gravatar #4 - rackbox
14. sep. 2007 09:11
#1 hvis du vil fremhæve din hjemmeside, er der bedre måder at gøre det på - også på newz.dk.

Du har øjensynligt oprettet en bruger udelukkende for at smide dit link. Uanset hvilket forum, du kommer på, vil folk hurtigt fange pointen, og du får dårlig omtale. Det er ikke smart - hverken for dig eller for forummet.

Gør i stedet det, at du opretter en bruger, og har dit link i din signatur. Og skriv så relevante indlæg, som passer til den debat, vi har på newz.dk. Ingen vil antage din signatur som spam, hvis du ellers skriver gode indlæg.
Gravatar #5 - plazm
14. sep. 2007 09:31
#3 - Jeg sælger gamle stykker plastik fra den gamle type ledning fra 70'erne. Altså i min kommende webshop =)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login