mboost-dp1

Købes: Maxtor DiamondMax 16

Gå til bund
Gravatar #1 - Miphisto
1. jun. 2005 13:13
Nogen der har en Maxtor DiamondMax 16 60-160
den SKAL have nummer 4Rxxxxxxx04xx (x'erne kan være hvad som helst, bare de andre passer)
Jeg vil godt gi en 1000 lap for sådan en.
Gravatar #2 - drbravo
1. jun. 2005 16:10
http://www.admajora.dk/Out/product_info.php?produc...

Prøv at kontakte dem og hør om den passer.
Bare send pengene til Unicef i stedet :p
Gravatar #3 - Miphisto
2. jun. 2005 05:36
Den har jeg prøvet, den virkede desvære ikke :(

Jeg kan lige informere at maxtors service er garanti = service ingen garanti = ingen service.
sikkert for at holde priserne i bund.
Gravatar #4 - Miphisto
2. jun. 2005 05:50
Vi fik den gamle Disk til at køre lidt igen :)
en god gang resning af print og div stik. Nu kan vi da kopier data fra den.
Dagen er redet ;-)
Gravatar #5 - drbravo
2. jun. 2005 09:39
Lyder godt meeen...
du burde stadig sende noglke penge til Unicef..
Gravatar #6 - mELIeha
2. jun. 2005 10:43
#3, hvad er det du prøver på at sige til sidst? Maxtor har da over nice garenti/ombytningsordning, men kan godt være den kun er for forhandlere - Det skal jeg ikke kunne svare på.

Men der skriver man hvilken disk man har, hvad den fejler, og så sit kreditkort nr. Så sender de en ny og man skal sende den defekte ind til dem inden 30 dage. Hvis ikke de modtager disken bliver der så trukket hvad sådan en disk koster fra ens kort :) Det er sq'da top nice smart.
Gravatar #7 - drbravo
2. jun. 2005 10:57
De larmer en del i forhold til min seagate. Det er det eneste.
Gravatar #8 - mELIeha
2. jun. 2005 11:00
#7, det var 3 jeg snakkede til ;)
Gravatar #9 - drbravo
2. jun. 2005 12:22
woops - my bad.. Men de larmer stadig mere end Seagates!
Gravatar #10 - Miphisto
3. jun. 2005 07:16
Jeg kan lige forklare situratioen her.
Vi havde en bruger som altid load vigtig data ligge på klienten.
En dag han kommer han hen til hans computer der står med bod.
så bliver vi tilkaldt.. computeren kan lige med et ikke se disken.
så tjekker vi om der stadig er garanti på disken.. nixen bixen karen blixen.. af gammel (sur) erfaring ved vi der er store chancer for at ved at skifte printet på disken kan man få den til at virke igen..

Desvære er der ingen som forhandler disken mere.. Maxtor fortæller hvis vi kan finde en disk med de nummer kan vi bruge printet derfra.. de vil bare ikke hjælpe med det.. :(

Vi fik ikke noget nyt print til disken.. efter en rensning af print etc. virkede den i 10 minutter ca. så døde den igen ! :)

Det viste sig ved at køle disken ned i et køleskab kunne vi genoplive den i kortere perioder lol..

Som en anden Maxtor historie kan jeg fortælle om engang vi havde 28 computere med maxtor diske i :-)
21 stod af inden for 5-6 Mdr hehe der brugte vi det print skift metoden.. siden da er maxtor et fy ord.

også derfor bruger vi seagate 100% nu har ikke haft probs (endnu)
Gravatar #11 - Azuria
6. jun. 2005 06:18
#3, hvad er det du prøver på at sige til sidst? Maxtor har da over nice garenti/ombytningsordning, men kan godt være den kun er for forhandlere - Det skal jeg ikke kunne svare på.

Kunne det ligge ved at de ved deres harddiske altid crasher? :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login