mboost-dp1

købes: Gmail invitation.

Gå til bund
Gravatar #1 - 4nd3r5
25. jul. 2004 20:53
hvad koster sådan nogle i danmark ? er der nogen der har nogen. Hvis den koster en halv kasse netto øl skal det være i Odense C :-)
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
25. jul. 2004 21:04
Den koster ikke noget, for ifølge google er det ulovligt at sælge den, men vidst nok lovligt at forære, prøv at søge på hardwareonline, de havde vidst på et tidspunkt sådan en gmail invitationsliste kørende, hvor de gav kontier videre til hinanden
Gravatar #3 - WebStalker
26. jul. 2004 09:55
Jeg kan ikke se noget som helst ulovligt ud fra det link du angiver?! Der står så vidt jeg kan læse, at den ikke må sælges til uatoriseret kommercielt brug.
Gravatar #4 - NFX
26. jul. 2004 10:08
Så vidt jeg husker, er Gmail holdt op med at sende invitationer ud, så det kan måske være lidt svært at finde en nu om dage :)
Gravatar #5 - ZOPTIKEREN
26. jul. 2004 11:12
ye okay jeg giver mig :). Der har bare været en masse bøvl med at folk solgte gmail kontoer på ebay (eller sådan nogle sider) og det resulterede i at google udmeldte at de brød de sig ikke om det og at alt fremtidigt salg af deres freemail kontoer skulle droppes.

ok
Gravatar #6 - yuran
29. aug. 2004 21:19
Hehe..

Jeg bor faktisk i Odense, men jeg kan da lige sende dig en invite gratis ;)

Alle brude have en Gmail :)

Skal bare lige bruge din nuværende e-mail + hele navn ;)
Gravatar #7 - 510
5. nov. 2004 11:07
Jeg har også en invitation, hvis der er nogen der vil have en.
Gravatar #8 - buch
5. nov. 2004 23:28
har 3 tilbage hvis du nu får 2 så kan jeg få en hel kasse netto pilsner og så er der også en til kæresten?
Gravatar #9 - Wolly
7. nov. 2004 18:16
Jeg vil gerne sende dig 6 invites, hvis jeg så får 3 kasser øl :-) send pm hvis du vil have et invite... skal bruge din mail adresse
Gravatar #10 - Acid_Techno
20. nov. 2004 22:18
Jeg kunne godt tænke mig en invitation, hvis der er en der har en tilovers. stolberg(snabel-a)nielsen.mail.dk
Gravatar #11 - buch
27. nov. 2004 17:47
de der øl er de fulde eller tomme flasker? hehe
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login