mboost-dp1
Købes: Farvelaser printer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg vil egentligt gerne have en farve laser printer, men da jeg ikke skal bruge den specielt meget, så er jeg ikke motiveret for at give en hærregård for den.
Jeg har lidt overvejet denne, men vil gerne hører om der er nogle der har noget at sige (positivt/negativt) i den forbindelse? Eller om der evt. er nogle der har en brugt, de vil sælge (ikke nødvendigvis magen til denne).
[edit]
Den skal måske lave 2-3 udskrifter hver uge (måske mindre), så "ikke specielt meget" er virkeligt "ikke specielt meget", og jeg kunne da sikkert sagtens nøjes med en blæk-printer, men det har jeg bare ikke lyst til.
[/edit]
Jeg har lidt overvejet denne, men vil gerne hører om der er nogle der har noget at sige (positivt/negativt) i den forbindelse? Eller om der evt. er nogle der har en brugt, de vil sælge (ikke nødvendigvis magen til denne).
[edit]
Den skal måske lave 2-3 udskrifter hver uge (måske mindre), så "ikke specielt meget" er virkeligt "ikke specielt meget", og jeg kunne da sikkert sagtens nøjes med en blæk-printer, men det har jeg bare ikke lyst til.
[/edit]
Nemlig. Jeg har selv en CLP-550N. CLP-510N var ikke kommet på markedet da jeg købte printeren. 510'eren er 20% hurtigere end 550'eren, hvilket ser ud til at være den eneste forskel.
Ellers så er denne farve laser printer lige faldet en del i pris, dog ikke en netværksmodel. http://edbpriser.dk/listprices.asp?ID=16097
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.