mboost-dp1

Købes: Capricorn One

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
18. jul. 2005 12:40
Som overskriften siger.

Det skal være en Region 2 DVD, og den skal være uden (alvorlige) ridser.

Betaling: Bankoverførsel, eller efterkrav.
Gravatar #2 - nightH
18. jul. 2005 12:45
kan denne ikke bruges ?

http://www.dvdcity.dk/?5132X31X32X31O493134O493139...

(ca. midt på siden)

#3 det var så meget ;D
Gravatar #3 - BurningShadow
18. jul. 2005 12:47

Cool, takker :-)
Jeg havde forsøgt med edbpriser.dk men der fandt jeg ikke noget...
Gravatar #4 - lagoni
18. jul. 2005 14:09
Hvis du kan klare dig uden undertekster, så er den en del billigere hos play (fri fragt)

En god side at sammenligne filmpriser på (udenlandske forhandlere), er www.dvdbargain.net
Gravatar #5 - BurningShadow
18. jul. 2005 14:29

Wow, Play.com er lidt spookey. Men på den fede måde ;-)
Jeg har lige sammenlignet deres priser, med www.bbcshop.com og når RD og HHGTTG er bestilt, så så er der der sparet £19,- (+ BBC's forsendelse) ved at handle hos Play.com
Gravatar #6 - nightH
18. jul. 2005 16:11
#4: ja selfølgelig, hvordan kunne jeg glemme dvdbargain ???? det er jo næsten som at glemme google ;D
Gravatar #7 - duck-1
19. jul. 2005 10:18
offtopic: er det en god film ?
eller er du bare ved at samle O.J's bedste?
Gravatar #8 - BurningShadow
19. jul. 2005 10:40

Jeg har aldrig set den, men jeg skal nok fortælle om den er god, eller ej, når jeg har modtager den ;-)

Jeg køber den fordi den er den hvor de faker en bemandet tur til Mars. Der henises ofte til den, i forbindelse med det påståede moon hoax.
Gravatar #9 - lagoni
19. jul. 2005 13:14
#5 - vil lige tilføje der er en (lille) risiko for told hos play.com, så vær forberedt på evt ekstraudgifter (brug evt toldlommeregneren). Vil også anbefale www.cd-wow.com som dvdindkøbsside, de er også ret billige, ingen toldrisiko og med fri fragt.
Gravatar #10 - BurningShadow
14. aug. 2005 23:41
Så kom Capricorn One endelig, her den anden dag. Den blev bestilt (hos DVDcity) kort tid (et par timer) før Red Dwarf (serie 1-6 á hver 6 afsnit) og Hitchhikers Guide (6 afsnit), og jeg nåede at se alt førnævnte før den kom.

Filmen er faktisk ikke anbefaelsesværdig, med mindre man ønsker at se den fordi der ofte bliver henvist til den, i forbindelse med månelandingen.
Det virker somom de har forsøgt at lave en film i kategorien Drama, med endte med en film der gerne ville være lidt over i retningen af Action. Slutningen gik fuldstændig i fisk for dem, medmindre planen oprindeligt var at lave en 2'er.

De ting jeg købte hos Play.com slap jeg for at betale told for :-)
Gravatar #11 - clm
15. aug. 2005 01:23
Jeg har også længe overvejet at anskaffe mig denne film. Jeg så den engang for længe siden, på TV2 hvidt jeg husker rigtigt, og den er altså et must for alle konspirationsteori-fans (som mig - can't help it, for meget x-files som knægt :))
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login