mboost-dp1

K: XBOX 360 premium

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
7. feb. 2007 08:25
Søger en XBOX360, meget gerne med nogle spil (allerhelst Test Drive Unlimited som er grunden til jeg vil have den!) og en også meget gerne en ekstra trådløs controller.
Det skal være premium udgaven, eller ihvertfald med det tilbehør som følger med (harddisk, trådløs controller, stik osv)

Maks. prisen afhænger af hvor mange spil og tilbehør der er med:
eks. Premium, ekstra wl controller (2 ialt), 7 spil (deriblandt TDU) og omkring 6 mdr. gammel: ca 4000 kr

Den skal kunne sendes! (kan dog afhente i køge, roskilde centrum, holbæk)
Gravatar #2 - gentox
7. feb. 2007 14:14
Med det ultimative spil på trapperne (crackdown), er der absolut ingen fare for at jeg sælger min :P

Den officielle side
http://crackdownoncrime.com/
og lidt videoer

Skal siges at det ser så meget bedre ud, i den demo der er på xbox live ;)
Gravatar #3 - MiniatureZeus
7. feb. 2007 14:53
kan man godt bruge XBOX live hvis xbox'en er modded?

#2 Gentox
Synes fandme der er rigtig mange rigtig fede most-have/most-play spil til Xbox360 iforhold til PS3... Altså ud over TDU og CrackDown(kender det ikke sååå godt), kommer der også Halo 3 (Fanden jeg glæder mig!) Gears of War, A-train HX, PGR3 og PGR4 som jo kun kommer til Xbox360 (undtagen TDU)... Syntes jeg ikke rigtig jeg kan finde til PS3... ikke nogle som man bare må have...
Gravatar #4 - gentox
7. feb. 2007 15:02
Har ikke hørt noget om nogen der er blevet banned, for at modde deres Xbox 360, Endnu.
Men det skete jo på den gamle xbox, så mon ikke at det også sker for Xbox 360?

Ville ligne Microsoft meget dårligt ikke at gøre det.

Men Microsoft har lavet en fantastisk service med Xbox Live, og kan ikke forestille mig min Xbox 360 uden. Så bliver nok ved med at købe mine spil, og prøve demoerne via live først. Mange spil ville også være kedelige, hvis du ikke havde multiplayer delen.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
7. feb. 2007 15:09
#4 Gentox
Hmmm er blevet tilbudt at købe en modded fætter men ved sq ikke lige om jeg tør gøre det, hvis man ikke kan spille online... Det er sq derfor jeg gerne vil have den, blandt andet...
Ved ik lige så meget om den endnu, men den kan spille backup spil, men dem kan man vel ikke spille på live.. kunne man ihvertfald ikke med blackboxen..
Gravatar #6 - gentox
7. feb. 2007 15:13
#3 MiniatureZeus
Det har du ret i, har heller ikke set de "must have" titler på PS3 endnu. Men den er jo også næsten lige kommet på markedet.

PS3 får dog et alvorligt problem, hvis den ikke får nogen store eksklusive titler, inden jule handlen.
Det er der jo så lang tid til :)
Gravatar #7 - gentox
7. feb. 2007 15:17
#5 MiniatureZeus
Det er vel "bare" at få den gamle dvd firmware ind igen?
Hvis han stadig har den. Så skulle den jo være helt ok.

Ved ikke om der findes andre mods, da jeg ikke har fulgt så meget med i det, efter de første ret begrænsede chips kom frem.
Gravatar #8 - MiniatureZeus
7. feb. 2007 15:21
#7 Gentox
har heller ikke fulgt med i det mod halløj da jeg generelt er modstander af det, da det ødelægger spilindustrien...

Men finder lige ud af om den er softmodded eller hardmodded... :)
Gravatar #9 - gentox
7. feb. 2007 15:23
Fandt lidt om modding af xbox 360 her.
Gravatar #10 - MiniatureZeus
7. feb. 2007 15:34
Tak :)
Har også søgt lidt og det ser ud til at det er spild af penge indtil videre... :)
Gravatar #11 - MiniatureZeus
7. feb. 2007 17:31
#Gentox
fandt denne side (http://www.biline.ca/360_mod.htm) igennem piratgruppen.org... der findes også en masse på piratgruppes side omkring XBOX360 mod, især omkring at Live.
Gravatar #12 - gentox
7. feb. 2007 18:26
#11 MiniatureZeus

Hvis han ikke har gemt hans originale firmware, før han flashede den. Så er hans maskine fungerende lige nu, og i stand til at gå på xbox live, men hvor længe?

Ville insistere på at den havde original firmware. Men du kan da tage chancen, og håbe på at de ikke kan se at firmwaren ikke er original.
Gravatar #13 - MiniatureZeus
8. feb. 2007 08:20
#12 Gentox
Han har den originale firmware på en CD-R og key, så tror jeg slår til :) Skal bare lige have afsluttet en auktion på QXL før jeg kan købe den han har...
Her er lige en quote fra hvad han har skrevet.
Lige nu findes der kun et mod til 360'eren. Det går ud på at man udskifter den firmware der er i dvd drevet med en hacket en.
Når man isætter et orginalt spil så er der nogen sektore på DVD'en som der melder tilbage til drevet (som der så sender info videre til 360'erens sikkerhedssystem og microsoft via live).
Det her mod gør at selvom du isætter en uorginal skive så melder dvd-drevet stadig tilbage til xbox'en, samt ms over live at der sidder er orginal dvd deri.

Det er det allernyeste mod jeg har deri. Det kan ikke flashes tilbage bare ved hjælp af en dvd (det var de gamle xbox man kunne det ved).
For at flashe det tilbage skal man have tilsluttet 360'erens dvd drev til en pc via et sata kabel, man skal boote den op i safe mode (ved at kortslutte 2 ledninger) og derefter flashe den i windows eller linux (afhængigt af hvad man foretrækker).

Jeg har dog en kopi af den orginale firmware, samt en kopi af den key man skal bruge hvis man vil flashe dem igen.
Dem vil du ved en evt. handel både få på en cd-r samt over mail.

Man kan uden problemer spille på Live nu (der har gået rygter inden for xbox scenen ( http://www.xboxscene.com/ ) om at MS vil banne hackede xbox360'ere. Men indtil nu har det slet ikke været muligt for dem da de ikke har kunne "spore" hvilke drev der er hackede.
Jeg vil ikke kunne garantere at de ikke får mulighed for det engang ude i fremtiden. Men som det ser ud nu bliver det svært for dem.

Desuden er der i det nyeste hack lavet mulighed for at man også kan brænde spil med noget der hedder security sectors. Det er noget som MS har haft mulighed for at bruge til at opdage hackede konsoller, men hackerne har været hurtigere ude end MS til at opdage disse.

Prisen for En Premium xbox360 (hd, Headset, 2* wireless controller, recharge kit, 1 org spil & ca. 12 backup spil (som alle virker på live uden problemer)).
plus den er 1 år gammel og med en media remote, samt ekstra wl controller og batteripakke.
Gravatar #14 - gentox
8. feb. 2007 14:04
#13 MiniatureZeus
Håber at den lever op til dine forventninger så ;)

Får du så Test Drive Unlimited med?
Det er jo også et af de spil der i høj grad, benytter sig af xbox live.
Det eneste minus ved live er jo nok at det koster penge, 499,- for et år. Men synes det er det værd :)
Gravatar #15 - MiniatureZeus
8. feb. 2007 15:08
#14 Gentox
Ja, er blevet Xbox360 rigere og 4000 kr fattigere :) Så er glad og spændt til på tirsdag, hvor den forhåbentlig dukker op! :D
Og ja, fik TDU med, godt nok som back-up spil, men fyren siger det virker til live, men hvis det ikke gør, så køber jeg det originale meget hurtigt :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login