mboost-dp1

K: Super tynd gamer skærm.

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
28. jun. 2007 17:36
Hej,
Jeg skal lave et gamer setup til en kammerat, og han skal derfor bruge en super tynd gamerpc, som har vesa beslag, så den kan sættes op på væggen. Rammen må også gerne være meget tynd, da han skal have 2 som skal sættes ved siden af hinanden.
Den skal have en responstid på omkring 2-3 sek og være min. 17" og min 1280x1024.
Det skal helst ikke være widescreen.

Jeg har forsøgt at kigge på edbpriser.dk, men der kan man ikke se den reele dybde, men kun den totale med fod monteret, hvilket jo er ligemeget.

Jeg har tænkt mig at tage en tommestok med ned i Fona og CBS her i weekenden, og så måle mig frem, men ville lige hører om der var nogen som havde nogle erfaringer.
Gravatar #2 - Norrah
28. jun. 2007 17:42
Samsung

shg

held og lykke!
Gravatar #3 - trylleklovn
28. jun. 2007 18:24
2-3 sekunders responstid?
Gravatar #4 - zfire
28. jun. 2007 18:32
2-3 sekunder er satme lang tid, tror nu du mener millisekunder, men så vidt jeg kan se er der da masser af dem der har 2ms responstid, der står så bare intet om de har beslag bag på. den jeg så på af samsungs stod der at den var 219 og 202mm og ud fra dette vil jeg sige at de 219 er med fod og 202 er uden fod. kunne være du skulle skrive en mail til dem omkring det med vægbeslag.
#edit dem jeg kiggede på var 19"
Gravatar #5 - MiniatureZeus
28. jun. 2007 18:41
#3 sry mener selvfølgelig ms :)

#4 20 cm virker bare som rimelig meget synes jeg.. Sidder ved en gammel LG skærm som er 6 cm dyb, så tror det er noget når man indstiller skærmen eller noget
Gravatar #6 - Norrah
28. jun. 2007 18:47
#5 giv mig lige 20min, så skal jeg nok smide nogle billede og andet op så i kan sammenligne!
Gravatar #7 - zfire
28. jun. 2007 22:42
#5 doh mislæste brugernavnet på indlæg #3 som værende det dig, og troede at du henviste til det link som #2 skrev, og at du ikke troede at de havde 2ms :/ forvirring i farten må man sige
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login