mboost-dp1

K: Slimline DVD-drev

Gå til bund
Gravatar #1 - Corholio
22. feb. 2006 09:47
Jeg står og mangler 1 stk slimline DVD-rom (evt. m. CD-r brænder funktionalitet, dog ikke nødvendigt) til min HTPC.

Det skal have standard-"laptop"-connector / -interface, og må derfor ikke være IBM.

Er der nogen der har et sådan liggende, til en billig penge?
Gravatar #3 - Corholio
22. feb. 2006 13:07
Tjah, det er jo ligefrem ikke et DVD-rom-drev - men det er i hvert fald billigt, og nu har jeg bestilt et... Sjovt, jeg tjekkede jo ellers EDBpriser.dk, og fandt ikke noget.

Anyways....

takker for assistancen :-)
Gravatar #4 - drbravo
22. feb. 2006 13:20
Hmm.. jeg burde have kigget lidt nærmere - troede du efterlyste et CD drev. Men fair nok. Selv tak! ;)
Gravatar #5 - Acro
22. feb. 2006 14:45
#1 Corholio:
Nu er der selvfølgelig også fragtomkostninger, men du kunne prøve at kigge hos mini-itx.com. Det kunne jo også være, at de havde andre ting, du kunne få lyst til at smide i ;)
Gravatar #6 - amokk
22. feb. 2006 21:25
#1 du skulle måske prøve at angive "slim" i tekst-søgefeltet når du leder efter drev på edbpriser, så vil du få en del hits
Gravatar #7 - drbravo
22. feb. 2006 22:37

Det virkede for mig. Men det lyder mystisk at man søger efter slim synes jeg... :o
Gravatar #8 - Corholio
23. feb. 2006 08:39
Måske var det fordi jeg søgte efter "slim-line"? I dunno, har bestilt drevet fra drbravo's link - tror bare jeg tilgår DVD-medier over LAN istedet for.

#5: Acro
Er godt nok ikke meget for at handle med et .com-site, synes jeg efterhånden har bidraget nok til den danske stat, når de buster ens forsendelse i tolden. Men jow, det er altid en løsning at gå "abroad".
Gravatar #9 - Acro
23. feb. 2006 21:20
#8 Corholio:
Priserne står som standard i pund, så mon ikke, at der er tale om et engelsk firma. Derfor er der jo ingen toldudgifter, og momsen (VAT) er jo angivet på siden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login