mboost-dp1
K: Slimline DVD-drev
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hmm.. jeg burde have kigget lidt nærmere - troede du efterlyste et CD drev. Men fair nok. Selv tak! ;)
#1 Corholio:
Nu er der selvfølgelig også fragtomkostninger, men du kunne prøve at kigge hos mini-itx.com. Det kunne jo også være, at de havde andre ting, du kunne få lyst til at smide i ;)
Nu er der selvfølgelig også fragtomkostninger, men du kunne prøve at kigge hos mini-itx.com. Det kunne jo også være, at de havde andre ting, du kunne få lyst til at smide i ;)
Måske var det fordi jeg søgte efter "slim-line"? I dunno, har bestilt drevet fra drbravo's link - tror bare jeg tilgår DVD-medier over LAN istedet for.
#5: Acro
Er godt nok ikke meget for at handle med et .com-site, synes jeg efterhånden har bidraget nok til den danske stat, når de buster ens forsendelse i tolden. Men jow, det er altid en løsning at gå "abroad".
#5: Acro
Er godt nok ikke meget for at handle med et .com-site, synes jeg efterhånden har bidraget nok til den danske stat, når de buster ens forsendelse i tolden. Men jow, det er altid en løsning at gå "abroad".
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.