mboost-dp1
K: ps2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Købes, må ikke være ret dyr og er ligeglad med om der er spil med eller ej.
skriv hvis du har en liggende og samler støv :)
skriv hvis du har en liggende og samler støv :)
Hey, jeg har en liggende, som mildest talt ikke bliver brugt så meget...
2 originale og 2 uoriginale controllere
En adapter til flere controllere
Memory stick
Fjernbetjening
En god håndfuld spil (hvis du er interesseret skal jeg nok lige finde dem og lave en liste, men det er bl.a. en nyere fifa)
Giv et bud
2 originale og 2 uoriginale controllere
En adapter til flere controllere
Memory stick
Fjernbetjening
En god håndfuld spil (hvis du er interesseret skal jeg nok lige finde dem og lave en liste, men det er bl.a. en nyere fifa)
Giv et bud
Jeg ved at de har en gamle / brugte konsoller (deriblandt PS2'ere) til salg hos EB Games, de koster omkring 500 kr - købte mig selv en XBOX (ikke 360'eren) af den vej.
Måske var det en mulighed.
Der medfølger i hvert fald ingen spil, kun nødvendigt kabel og en enkelt controller - ser ud til at være hvad du eftersøger.
Måske var det en mulighed.
Der medfølger i hvert fald ingen spil, kun nødvendigt kabel og en enkelt controller - ser ud til at være hvad du eftersøger.
Jeg har en slim silver, med 2 originale controllere, en fjernbetjening, og rat fra Aldi.
Ingen spil da jeg bruger dem på min PS3
700 kr.
Ingen spil da jeg bruger dem på min PS3
700 kr.
Hvor meget er du interesseret i spillene? Jeg kan se at jeg har den liggende hos mine forældre, så jeg skal lige derop og hente den og finde ud af hvilke det drejer sig om...
Hvor meget er du interesseret i spillene? Jeg kan se at jeg har den liggende hos mine forældre, så jeg skal lige derop og hente den og finde ud af hvilke det drejer sig om...
Nu har jeg hentet maskinen. Der er som sagt 8 mb memory card, 4 controllere, 1 multistik der også fungerer som vertical stand. 1 fjernbetjening. Alle kabler.
Spil:
Fifa 05
Tony hawk pro skater 3
Timesplitters
Vi kan godt sige 800 med alt tilbehør. (den ene originale controller er stort set helt ny, og koster et par hundrede for sig selv.
Spil:
Fifa 05
Tony hawk pro skater 3
Timesplitters
Vi kan godt sige 800 med alt tilbehør. (den ene originale controller er stort set helt ny, og koster et par hundrede for sig selv.
den larmer som bare fanden, lyder til den har svært ved at læse spillene... hmm :-&
den larmer som bare fanden, lyder til den har svært ved at læse spillene... hmm :-&
PS2 larmer. Ved ikke om du har prøvet en xbox eller PS3...
Har den problemer med alle spil eller blot nogen?
PS2 larmer. Ved ikke om du har prøvet en xbox eller PS3...
Har den problemer med alle spil eller blot nogen?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.