mboost-dp1
K: IBM Thinkpad 240x
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej folkens,
Jeg søger en IBM Thinkpad 240x. Henvend jer straks på [email protected] (MSN) eller [email protected] (email), hvis I ligger inde med en og vil sælge.
Mvh,
Christian
Jeg søger en IBM Thinkpad 240x. Henvend jer straks på [email protected] (MSN) eller [email protected] (email), hvis I ligger inde med en og vil sælge.
Mvh,
Christian
#1 Kan anbefale dig også at spørge på http://forum.thinkpads.com
Husk at gøre opmærksom på at du søger i europa, så du undgår told!
Husk at gøre opmærksom på at du søger i europa, så du undgår told!
hvorfor lige en TP 240x som linux box?
hvis du endelig skal have en SEJ lille linux box, så køb en asus WL500G deluxe, så får du router+switch+access point + linux box med USB porte (kører selv med min, som printserver på 2 printere, webserver med PHP på en USB stick samt traffik-grafer mv. alt sammen direkte på asus routeren)
hvis du endelig skal have en SEJ lille linux box, så køb en asus WL500G deluxe, så får du router+switch+access point + linux box med USB porte (kører selv med min, som printserver på 2 printere, webserver med PHP på en USB stick samt traffik-grafer mv. alt sammen direkte på asus routeren)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.