mboost-dp1
K: cpu + mobo + ram
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Yeh, søger dette.. Evt os en HDD.
Skal være noget ala amd 3200+, eller intel og måske en stang 512 pc3200.. selvf. med mobo. skal være agp8 på bundkortet.
Hva har I at byde?
Skal være noget ala amd 3200+, eller intel og måske en stang 512 pc3200.. selvf. med mobo. skal være agp8 på bundkortet.
Hva har I at byde?
Jeg har en hel comp stående som jeg egentligt gerne vil af med..
Kabinettet er rimeligt bollet, så det ville passe godt at du havde det selv..
Hvor bor du henne?
Smider lige præcise specs på når jeg kommer hjem...
Kabinettet er rimeligt bollet, så det ville passe godt at du havde det selv..
Hvor bor du henne?
Smider lige præcise specs på når jeg kommer hjem...
Ok, glemte det lidt i kampens hede... Blev overvældet at lidt bold på tv i stedet...
Hmm... Jeg kan lige se på specs og priser, kan være det kan betale sig alligevel. Hader bare at sende ting .. Ser på det:)
Hmm... Jeg kan lige se på specs og priser, kan være det kan betale sig alligevel. Hader bare at sende ting .. Ser på det:)
P4 - 2.8, er det inde for scopet? - Ellers gider jeg ikke skille skidtet ad for at finde ud af præcise stats..
Vægelsindet? Mit bundkort er helt fucked, så har besluttet mig for at bestille nyt, da jeg ikke gider gå og vente på at finde noget brugbart brugt - DBA er stadig dyrere end nyt nærmest. :)
Ja det er jo ikke noget fordel at handle på dba.dk mere... bare det at folk er sikre på at de mindst skal have det samme for det som de gav for 5 år siden er langt ude...
bl.a. Her i sommers da jeg ville købe en brugt iBook, var der en som ville sælge en clamshell G3 til 8000kr fordi at det var en klassiker! Altså holder jo ikke...
Men specielt det at man ikke kan stole på folk som i gamle dage derinde er for dårligt. Syntes at dba.dk er druknet i deres succes.
bl.a. Her i sommers da jeg ville købe en brugt iBook, var der en som ville sælge en clamshell G3 til 8000kr fordi at det var en klassiker! Altså holder jo ikke...
Men specielt det at man ikke kan stole på folk som i gamle dage derinde er for dårligt. Syntes at dba.dk er druknet i deres succes.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.