mboost-dp1
K: Cerwin Vega 1215 MK II / SE
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hmm... Hvad med et par Cerwin Wega AL1000 - den serie som rent faktisk kan spille, udover at spille højt ;o)
Du kan se et billede af den her: www.tsmedia.dk/pix/cw.jpg
den lille dims oven på højttaleren er en fjernbetjening i almindelig størrelse, så du kan nok regne ud at højttalerne er rimelig voldsomme.. og så vejer de over 40 kg. stykket.
Kom med et bud, hvis det har interesse
Du kan se et billede af den her: www.tsmedia.dk/pix/cw.jpg
den lille dims oven på højttaleren er en fjernbetjening i almindelig størrelse, så du kan nok regne ud at højttalerne er rimelig voldsomme.. og så vejer de over 40 kg. stykket.
Kom med et bud, hvis det har interesse
jeg ser dine AL1000 og haever potten med DC1515 :p
http://avforum.no/minhifi/users/wmorig//8c93167382...
eller, nej, kan lide mine højtalere.
http://avforum.no/minhifi/users/wmorig//8c93167382...
eller, nej, kan lide mine højtalere.
#3 :o) Ja, de ser da også pænt store ud..
Jeg vil nu bare sælge mine, fordi jeg ikke er til bulder-brag musik mere - mere musik som blues, klassisk, pop, lidt techno etc.
men ja, cw de kan spille kan de, så gaden bliver lagt øde.
Jeg vil nu bare sælge mine, fordi jeg ikke er til bulder-brag musik mere - mere musik som blues, klassisk, pop, lidt techno etc.
men ja, cw de kan spille kan de, så gaden bliver lagt øde.
Jeg har fundet et billigt sæt DC 1515'ere som jeg får på lørdag. Jeg skal også kunne høre andet en tordnende højt heavy metal, og der er 1215 MK II / se'erne perfekte, for de kan begge ting, de er bare sjældne. Som i kan se, ligner de ikke typiske Cerwin Vega'er. De spiller heller ikke som typiske Cerwin Vega'er. Den har en 12" bas de spiller frem, og en 15" bas der spiller ned i gulvet. Som i kan se, har de ben derløfter dem fra jorden.
Der er 3 billeder af dem her
Der er 3 billeder af dem her
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.