mboost-dp1
K: ATI Radeon 9800 PRO 256MB
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
Jeg søger tilbud på et ATI Radeon 9800 PRO/XT grafikkort med 256MB RAM.
Jeg kan ikke give et endeligt svar på, om jeg vil købe grafikkortet, før den 1. December.
Prisen skal helst ikke være mere end 1.000 kroner +/- 500
Hvis du kan tilbyde mig et hurtigere kort til AGP8x til samme pris, bliver jeg selvfølgelig gevaldigt glad.
PS - Henvendelse helst til: ldrada snabela gmail punktum com
Jeg søger tilbud på et ATI Radeon 9800 PRO/XT grafikkort med 256MB RAM.
Jeg kan ikke give et endeligt svar på, om jeg vil købe grafikkortet, før den 1. December.
Prisen skal helst ikke være mere end 1.000 kroner +/- 500
Hvis du kan tilbyde mig et hurtigere kort til AGP8x til samme pris, bliver jeg selvfølgelig gevaldigt glad.
PS - Henvendelse helst til: ldrada snabela gmail punktum com
#3 Geforce 6600GT har fra day one været kendt for at være det kort der giver bedst ydelse ift. prisen - og det kan da også afvikle alle de nyeste spil ganske fornuftigt. Jeg købte et Geforce 6600 non GT for en 4 måneder siden til 1000 kr., så prislejet er meget sikkert dernede omkring.
*kigger lige på edbpriser*
Der var squ bonus
Her er tests af kortet:
bit-tech.net
Anandtech
HEXUS.net
*kigger lige på edbpriser*
Der var squ bonus
Her er tests af kortet:
bit-tech.net
Anandtech
HEXUS.net
Forresten, hvad er forskellen på GT og ikke-GT?
Jeg synes altid at grafikkort også udgives i én specifik version som henvender sig til winword brugeren der gerne vil spille minestryger med et "fedt grafikkort", hvilket så vil betyde at grafikkortet er langsommere end ét der er tre-fire generationer ældre.
Tro mig, jeg kender til disse kort og ved hvor meget jeg skal passe på dem - Har trodsalt købt 3 grafikkort af denne klasse.
GeForce 2MX, GeForce4MX, ATI Radeon 9600SE....
Jeg synes altid at grafikkort også udgives i én specifik version som henvender sig til winword brugeren der gerne vil spille minestryger med et "fedt grafikkort", hvilket så vil betyde at grafikkortet er langsommere end ét der er tre-fire generationer ældre.
Tro mig, jeg kender til disse kort og ved hvor meget jeg skal passe på dem - Har trodsalt købt 3 grafikkort af denne klasse.
GeForce 2MX, GeForce4MX, ATI Radeon 9600SE....
#7 i dag er der så tale om Geforce FX 5200, 6200 serierne og Radeon 92x0, 9550 og X300 serierne, som er billig-modellerne uden nogen specielt god performance.
GT betyder at kortet er en del hurtigere end kortet "uden GT" hvis du forstår, således kan det ikke betale sig at spare lidt ved at købe et 6600 i stedet for et 6600GT :-) Heller ikke selv om de billige kort lokker med 256 MB RAM, det kan de alligevel ik udnytte
GT betyder at kortet er en del hurtigere end kortet "uden GT" hvis du forstår, således kan det ikke betale sig at spare lidt ved at købe et 6600 i stedet for et 6600GT :-) Heller ikke selv om de billige kort lokker med 256 MB RAM, det kan de alligevel ik udnytte
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.