mboost-dp1
jeg savner dele til lille server...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg savner blandt andet netkort,hdd min 8gb og ram(sdpci133) til en LInux server jeg er ved at samle... du må meget gerne sende en mail til mig på <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A> hvis du er intereseret i at sælge noget lignende de ting jeg skrev...
Nu er det bare for at være træls, men:
8 gb = 8 gram pr. bit?
ram(sdpci133) = Vil du forsøge at få ram på noget et-eller-andet-sd-halløj til PCI-bussen?
(Nej jeg har intet af det)
8 gb = 8 gram pr. bit?
ram(sdpci133) = Vil du forsøge at få ram på noget et-eller-andet-sd-halløj til PCI-bussen?
(Nej jeg har intet af det)
Nej.... HALLO! Prøv nu lige at være lidt fair ik!! Hvis han ville pisses på, havde han nok lagt sig i et urinal...
Det er vel de færreste, der er i tvivl om, hvad der søges - eller hva?
Det er vel de færreste, der er i tvivl om, hvad der søges - eller hva?
Næh, jeg må indrømme at jeg ikke forstår hvad manden søger.
Han kunne jo mene en PCI bus der kørte med 133MHz (findes det?) eller måske en SD (et eller andet mærke) harddisk på 8GB til en ATA133 controller. Der er mange muligheder.
Han kunne jo mene en PCI bus der kørte med 133MHz (findes det?) eller måske en SD (et eller andet mærke) harddisk på 8GB til en ATA133 controller. Der er mange muligheder.
Selvom alle jo ved det, men åbenbart vil træde i det, så mangler han:
NetkortHardisk på minimum 8 GBRAM som skal være af typen SD PC133Det er ikke alle som har styr på de forkortelser og lignende der findes i 'vores' verden, så giv da lige manden en chance.
NetkortHardisk på minimum 8 GBRAM som skal være af typen SD PC133Det er ikke alle som har styr på de forkortelser og lignende der findes i 'vores' verden, så giv da lige manden en chance.
Jeg har to halvgamle 10Mbit netkort, en ødelagt 10GB 5400RPM harddisk og en delvist defekt 512MB SD-RAM klods af typen PC133. Var det noget?
Syntes du det er smart at sætte en server op, hvis man ikke engang kan kende forskel på bit og bytes?
Syntes du det er smart at sætte en server op, hvis man ikke engang kan kende forskel på bit og bytes?
mon ikke der skulle stå 8 GiB...
ved godt folk er lidt stikne med havd der er rigtigt og forkert, men se lige den side her inden i skræmmer ham helt væk:
http://physics.nist.gov/cuu/Units/binary.html
desuden er det da sjældent jeg lige lægger mærke til hvad jeg selv skriver, og min server kører da fint nok???
ved godt folk er lidt stikne med havd der er rigtigt og forkert, men se lige den side her inden i skræmmer ham helt væk:
http://physics.nist.gov/cuu/Units/binary.html
desuden er det da sjældent jeg lige lægger mærke til hvad jeg selv skriver, og min server kører da fint nok???
Hvorfor er det lige at i Bitcher hinanden over sådan en lille ting.... Det giver sQ da samme mening... Om det er stavet med lille eller med stort.... Det kan jo være at det er en tastefejl.....
Så tag jer nu lige lidt sammen og behandle andre ordentlig
:-) Iøvrigt vil jeg give BT ret eller rettere Blackthorne_Dk ret....
Så tag jer nu lige lidt sammen og behandle andre ordentlig
:-) Iøvrigt vil jeg give BT ret eller rettere Blackthorne_Dk ret....
Fuck, i er nogle fluekneppere..
Så lad dog manden være.. Der er jo ikke nogle der ved hvad han mener.. (pånær evt med rammen, men hva')
Så lad dog manden være.. Der er jo ikke nogle der ved hvad han mener.. (pånær evt med rammen, men hva')
"Der er jo ikke nogle der ved hvad han mener.."
Nej, det er jo netop derfor at det er så vigtigt at skrive det rigtigt...
Nej, det er jo netop derfor at det er så vigtigt at skrive det rigtigt...
BurningShadow: Du er da et pikhovede.
Hvis du ikke har noget af det han mangler, eller du tror han mangler, hvorfor helvede skal du så skrive noget?
Undskyld sproget, men BurningShadow er ikke lige min kop te. Jeg har en xbox hd du kan få for meget billige penge. Det er vist nok en 10GB seagate 5400rpm.
Hvis du ikke har noget af det han mangler, eller du tror han mangler, hvorfor helvede skal du så skrive noget?
Undskyld sproget, men BurningShadow er ikke lige min kop te. Jeg har en xbox hd du kan få for meget billige penge. Det er vist nok en 10GB seagate 5400rpm.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.