mboost-dp1

Ipooooooooooooooooooooooooooooooooooood

Gå til bund
Gravatar #1 - Adeel
8. nov. 2004 17:04
Hej jeg har et Ipod Generation 3 uåbnet jeg købte den for 4500kr... og håber at få den solgt for 3200 eller der omkring.. den har 40 GB ´... jeg prøver at få den solgt fordi jeg vil gerne købe et mobil men jeg må ikke få penge af mine forædre..... er der nogen der kan hjælpe med at sælge den eller er der nogen der gerne vil købe den
Gravatar #2 - buch
8. nov. 2004 17:05
ville genre hvis jeg havde nogen penge har lige invisteret de sidste i computer gejl:P
Gravatar #3 - Adeel
8. nov. 2004 17:06
kender du noge der vil købe den ...???
Gravatar #4 - buch
8. nov. 2004 17:11
kender sikkert en del men det er jo en stor invistering! hvad med at prøve på at sælge den på qxl? www.qxl.dk det burde være muligt at finde en køber derinde!
Gravatar #5 - amokk
8. nov. 2004 17:12
måske et dumt spørgsmål, men hvorfor købe en ipod til 4500 hvis du vil have en mobiltelefon?
Gravatar #6 - buch
8. nov. 2004 17:14
ikke alle tænker i økonomisk....
Gravatar #7 - Adeel
8. nov. 2004 17:23
jeg har købt den for 6 måneder siden så jeg havde ikke brug for en.. og fordi jeg var mere intreseret i Ipod... men jeg vil have hjælp ikke kritisism.....!!!
Gravatar #8 - Adeel
8. nov. 2004 17:24
hjælp mig!!!!!!!!!!!
Gravatar #9 - Acro
8. nov. 2004 18:02
#7 Adeel:
Hvis den er købt for 6 måneder siden, hvorfor er den så stadig uåbnet?
Gravatar #10 - sony-ericsson
8. nov. 2004 18:27
er os helt enig med buch sælg den på qxl du kan evt. sætte en mindstepris på aktionen så du er sikker på at få det for den du vil ha!
Gravatar #11 - amokk
8. nov. 2004 18:58
#7 "men jeg vil have hjælp ikke kritisism.....!!!" "hjælp mig!!!!!!!!!!!"

det er vel kun naturligt at folk er skeptiske/nysgerrige i salgsannoncer herinde, det er ved at blive en trend med underlige, uklare varer til salg, og de sælges af nogle årsager som er ikke-indlysende...

bare min mening!

fatter seriøst ikke hvad du mener med første linje i #7

og fatter da slet ik at du køber en ipod til 4500 hvis du hellere vil have en mobil men din mor ikke vil give dig penge til det... og hvordan kan du have haft en uåbnet ipod i 6 mdr?
Gravatar #12 - Svindleren
8. nov. 2004 21:44
hmm lyder liegesom sådan noget varmt noget... "..et Ipod"... "..et mobil"... lyder som en invandre der sælger noget stjålent bras....
som de andre sprøg, hvorfor har du haft den uåbnet i 6 mdr ? du kunne da evt. have solgt den lidt tidligere ?

[ IRONI: er selv perk]
Gravatar #13 - The-Lone-Gunman
8. nov. 2004 22:25
Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamer!

Faktisk havde jeg tænkt mig at finde min store flame-gun frem. Men det ville simpelthen være for nemt med dig, min gode Hr. Adeel.
Gravatar #14 - johnjohnlone
2. jan. 2005 13:36
Hvor meget skal du have ?
Gravatar #15 - johnjohnlone
2. jan. 2005 13:37
Hvor meget skal du have ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login