mboost-dp1

IBM ThinkPad T43p UC3PExx fabriskny sælges BILLIGT

Gå til bund
Gravatar #1 - Mrxanderson
3. jan. 2007 16:59
IBM ThinkPad T43p UC3PExx , 2,13 GHz, 1 GB Ram, 80 , Fabriksny IBM ThinkPad T43p UC3PExx sælges!

Computeren kommer i den originale embalage, der følger kvittering med, software,kabler, og alt ved køb i butikkerne. Derudover ydes der gratis service på 3 år, hvor man gratis kan få den lavet hvis der skulle opstå en fejl.

Der er mulighed for at afhente computeren i Århus,( dog er det også muligt at få sendt computeren med posten dog kræves det lidt forudbetaling da jeg kun kan sende pr efterkrav optil 5000 kr. ( Post DK´s regler )

Nedenunder kommer de fulse spec:

ThinkPad T43p UC3PEDK
2668-PEG

80.0GB 5400rpm

Intel Pentium M Processor 770 (2,13Ghz)
1GB Ram

14.1-in TFT 1400 X DVD Recordable, Intel 915PM chipset

ATI Mobility Fire GL V3200 (128 MB) graphics chipset

Intel 802.11a/b/g wireless

Bluetooth wireless technology

fingerprint reader

6 Cell battery, Windows XP Professional)

Pris KUN 11500 Kr.

OBS kun 2 stk haves tilbage
Gravatar #2 - buch
3. jan. 2007 17:03
Hvorfor sælges de?

Kan man ikke bare forudbetale hele beløbet til dig hvis den skal sendes, så slipper man for alt der gebyr postdk tager for deres host "service" host
Gravatar #3 - Mrxanderson
3. jan. 2007 17:27
Hej Buch, jo det kan du sagtens, så er det også meget billigere at sende, så skal de bare mærkes som værdipakke så de ikke kommer noget til.

Det er fordi vi skulle bruge dem til et Voip projekt men vi fandt hurtigt ud af vi skulle bruge nogle andre i stedet, så derfor sælges de videre da de ikke kan retuneres.

Håber at hører fra dig :-)

Alexander
Gravatar #4 - hgul
3. jan. 2007 18:04
#3 I har ikke overvejet at undersøge hvad I skal bruge inden I køber en masse bærbare computere? Jeg mener, det er jo ikke første gang du sælger bærbare med den begrundelse ;-)
Gravatar #5 - Mrxanderson
3. jan. 2007 18:06
hehe det er rigtigt!

Det burde vi måske også men der er så mange af forskellige IBM computere at det er svært at skelne den ene model fra den anden. så nu er vi gået til Asus i stedet.
Gravatar #6 - hgul
3. jan. 2007 18:14
Det så bare lidt sjovt ud. I hvert fald er det nogle ret lækre maskiner du sælger, og var det ikke fordi jeg pt. er i gang med at spare op til lidt andre ting, så var jeg sprunget til.

Men, held og lykke med salget ;-)
Gravatar #7 - Mrxanderson
3. jan. 2007 18:23
hehe det lyder skam rigtig godt :-)

Du er meget velkommen en dag hvis det er.

Mange tak :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login