mboost-dp1
Hjælp til køb af fladskærm til pc helst 19"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej jeg skal ha købt mig en tft skærm til min pc, og har overvejet samsung, da min gamle store 19" er af det mærke, og den er jeg meget glad for, jeg spiller en del på pcen og ser rigtig meget film og serier, så den skal være god til dette :) har fået anbefalet både xerox asus og lg, men skriv endelig hvis du har en du syntes er god. må helst ikke koste mere end 2500kr og det må gerne være widescreen hvis det er.
Det skal være 19" eller 20" da jeg syntes 22" bliver lige stort nok.
Har meget overvejet samsung 19" 940NW til kun 1500,-
På forhånd tak :)
p.s hvis nogen kan forklare mig forskellen på de forskellige paneler ville det også være rart
Det skal være 19" eller 20" da jeg syntes 22" bliver lige stort nok.
Har meget overvejet samsung 19" 940NW til kun 1500,-
På forhånd tak :)
p.s hvis nogen kan forklare mig forskellen på de forskellige paneler ville det også være rart
Vil gerne henlede din opmærksomhed til http://flatpanels.dk, de har et godt forum, med hjælpsomme mennesker, og en stor test del.
Der er også lidt om de forskellige skærm teknologier, og jo der er forskel :)
Men synes du skal prøve at finde din skærm der, da det bedste vi kan gøre her, er at anbefale noget vi kun har en brugererfaring med.
Håber du finder en god skærm der passer til dit budget ;)
Edit: Jeg fik selv hjælp med at finde min skærm der ;)
Vil gerne henlede din opmærksomhed til http://flatpanels.dk, de har et godt forum, med hjælpsomme mennesker, og en stor test del.
Der er også lidt om de forskellige skærm teknologier, og jo der er forskel :)
Men synes du skal prøve at finde din skærm der, da det bedste vi kan gøre her, er at anbefale noget vi kun har en brugererfaring med.
Håber du finder en god skærm der passer til dit budget ;)
Edit: Jeg fik selv hjælp med at finde min skærm der ;)
Samsung og LG har ihvertfald lavet mange gode skærme (ved ikke hvilke paneler XEROX og Asus bruger).
Selv sidder jeg ved en LG L204WT-SF 20" Widescreen og er helt tilfreds. Den er ikke så dyr længere heller (koster sikkert omkring 2000kr).
Men ja, kig på flatpanels og så når du har fundet nogle kandidater så søg efter nogle reviews på nettet og hvis du har muligheden så gå ned i en butik og se dem irl.
Selv sidder jeg ved en LG L204WT-SF 20" Widescreen og er helt tilfreds. Den er ikke så dyr længere heller (koster sikkert omkring 2000kr).
Men ja, kig på flatpanels og så når du har fundet nogle kandidater så søg efter nogle reviews på nettet og hvis du har muligheden så gå ned i en butik og se dem irl.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.