mboost-dp1

Harddisk

Gå til bund
Gravatar #1 - simonsweb
21. dec. 2003 17:05
Hejsa.

Jeg mangler en harddisk. Den skal være på ca. 80gb,
er der nogen der kenneer et sted hvor man kan købe sådan en billig?

MVH
Simon
Gravatar #2 - Kanonen
21. dec. 2003 20:30
Gravatar #3 - Grilleren-|
23. jan. 2004 23:40
grimt svar
Gravatar #4 - TWFH
24. jan. 2004 08:44
#3: Nej, snarere opdragende... Det er ligesom når jeg retter på folks stavning, hvis man ikke påpeger de fejl folk laver, er de dømt til at gentage dem igen og igen (gider ikke rette åbenlyse tyrkfejl). I dette tilfælde burde spørgeren have vidst, at der er to steder man går hen når man skal finde hardwarepriser her i landet - EDBpriser og Gate2Prices. Kanonens svar finder jeg fyldestgørende, og besvarer på sin vis mandens spørgsmål, og om ikke andet ved simonsweb nu hvor han kan gå hen for at finde sin ca. 80GB disk...
Gravatar #5 - Grilleren-|
25. jan. 2004 11:38
det er stadig ikke et ordentligt svar ! det ville være det samme hvis jeg spurgte om hvordan man laver en portscanning i debian f.eks og så svarer du: kig på www.debian.org det er ikke sikkert det er lige nemt at finde for alle folk hvis de ikke ved hvad de skal søge efter. Jeg ved godt at der er ikke så meget at være i tvivl om ved en harddisk men det er mere princippet
Gravatar #6 - Romeo
8. feb. 2004 14:45
#5: De 2 ting kan du slet ikke sætte sammen. Simonsweb spørger, om der er nogle der kender til et sted hvor man kan købe en 80 GB HD billigt. Og der bliver svaret, EDBpriser.dk. Hvad skulle man ellers svare?

EDBpriser.dk er et billigt sted at finde hardware. Hvor det du skriver omkring portscanninger, bare ville være et flabet svar at få.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login