mboost-dp1
GRATIS BÆRBAR
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
GRATIS BÆRBAR JA SIKKERT!!!!!!
sådan sagde jeg også men jeg kunne ikke dy mig for at prøve lykken for på siden:
http://www.free-laptops-now.com/?I_AM_A_NAIVE_DUMB...
her tilbyder de dig en gratis bærbar eller anden gave alt efter hvad du vælger. hvis du køber en af deres mobil signal booster til 40 USD ca. 250 kr.. dette gjorde jeg med meget lave forventninger. efter en uge fik jeg signal boosterne og her ca. 2½ måned efter har jeg lige fået min nye bærbar pc en Sony Laptop (VAIO K23). er det for godt til at være sandt.
DETTE HAR IKKE NOGET MED PYRAMIDE SPIL AT GØRE SÅ ER DET POINTERET:
sådan sagde jeg også men jeg kunne ikke dy mig for at prøve lykken for på siden:
http://www.free-laptops-now.com/?I_AM_A_NAIVE_DUMB...
her tilbyder de dig en gratis bærbar eller anden gave alt efter hvad du vælger. hvis du køber en af deres mobil signal booster til 40 USD ca. 250 kr.. dette gjorde jeg med meget lave forventninger. efter en uge fik jeg signal boosterne og her ca. 2½ måned efter har jeg lige fået min nye bærbar pc en Sony Laptop (VAIO K23). er det for godt til at være sandt.
DETTE HAR IKKE NOGET MED PYRAMIDE SPIL AT GØRE SÅ ER DET POINTERET:
Det er da meget muligt at det ikke har noget med pyramider at gøre, men det har en helvedes masse at gøre med at vi skal købe deres "mobil signal booster til 40 USD ca. 250 kr", for at dukan få en bærbar.
Du får det til at lyde somom man automatisk får en bærbar smidt i nakken, hvis man køber en "mobil signal booster til 40 USD ca. 250 kr", hvilket jo absolut ikke er tilfældet.
Du får det til at lyde somom man automatisk får en bærbar smidt i nakken, hvis man køber en "mobil signal booster til 40 USD ca. 250 kr", hvilket jo absolut ikke er tilfældet.
BurningShadow det er netop tilfældet du bliver smidt på en liste og så er det bare at vente til det bliver din tur til at få din gave: :-)
kan godt forstå i er skeptiske det var jeg også men kunne også godt undvære 250 kr for at se om det var fup eller fakta i dette tilfælde var det fakta.
kan godt forstå i er skeptiske det var jeg også men kunne også godt undvære 250 kr for at se om det var fup eller fakta i dette tilfælde var det fakta.
#4, skal vi ikke bare kalde det MLM?
Har DU modtaget en bærbar endnu? For hvis, så er der jo ingen grund til at du poster med DIT refer link?
Hele ideen bag dette er jo at du skal have 40, 50 eller 100 (Eller hvor mange de nu vil have) folk til at være lige så dumme og total naive og uden fornuft i hovedet som du er i.
Og hvis man er så heldig at have venner der er lige så dumme og naive som en selv, ja så kan man jo være så heldig at få en bærbar computer...
Har DU modtaget en bærbar endnu? For hvis, så er der jo ingen grund til at du poster med DIT refer link?
Hele ideen bag dette er jo at du skal have 40, 50 eller 100 (Eller hvor mange de nu vil have) folk til at være lige så dumme og total naive og uden fornuft i hovedet som du er i.
Og hvis man er så heldig at have venner der er lige så dumme og naive som en selv, ja så kan man jo være så heldig at få en bærbar computer...
også meget troværdigt når du har skrevet 2 gange i forum, og det er i denne her tråd. Come on mand, tror du vi er født i går.. Idiot!! få dig et liv og brug din tid konstruktivt istedenfor!.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.