mboost-dp1
Fujitsu-Siemens harddisk SØGES!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Medmindre man syntes at det er et stort problem, med lidt ekstra varme, så kan det ikke anbefales at købe langsomme diske.
Jeg har en 4200RPM Fujitsu MHT2040AT i den bærbare, samt en 5400RPM Hitachi TravelStar 5K80 i desktoppen. Der er ingen tvivl om at der snart bliver udskiftet 2 diske, hjemme ved mig, for det er ikke til at holde ud.
Jeg vil mene at man skal tænke sig rigtigt godt om, inden man køber noget der er <7200RPM. Det er da for dyrt at skifte om et halvt år, fordi man ikke kan holde hastigheden (eller manglen på samme) ud.
Jeg har en 4200RPM Fujitsu MHT2040AT i den bærbare, samt en 5400RPM Hitachi TravelStar 5K80 i desktoppen. Der er ingen tvivl om at der snart bliver udskiftet 2 diske, hjemme ved mig, for det er ikke til at holde ud.
Jeg vil mene at man skal tænke sig rigtigt godt om, inden man køber noget der er <7200RPM. Det er da for dyrt at skifte om et halvt år, fordi man ikke kan holde hastigheden (eller manglen på samme) ud.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.