mboost-dp1

FED PC MED INDBYGGET 15" TOUCHSCREEN

Gå til bund
Gravatar #2 - Azuria
9. maj 2005 07:02
Ingen der føler sig fristede?
Gravatar #3 - Mort
9. maj 2005 07:08
Nej ikke rigtigt. Den er for langsom til at fungere som "kontor maskine" og for stor og kluntet til at hænge op som touch screen et sted i huset.

Men jeg kan da se at der er nogen stykker der har budt på den, selvom minimums beløbet endnu (Mens jeg skriver denne besked) ikke er opnået.
Gravatar #4 - TWFH
9. maj 2005 07:47
Hehe,
Ulovlig eller mistænkelig auktion er annulleret
samt
Dette medlem blev udelukket den 9/5/2005
Hmm, din auktion er blevet lukket ned og din konto annulleret af QXL... Ikke for noget, men det er i første omgang nok til, at jeg ikke kunne drømme om at byde (selv hvis man kunne) :/
Gravatar #5 - buch
9. maj 2005 09:25
#4 giv nu lige manden en chance, for at forklare sig om hvorfor den er blevet lukket. Har før set aktioner, der var blevet lukket ved en fejl.
Gravatar #6 - Azuria
9. maj 2005 12:09
#4 >Grunden til at den blev lukket, er at jeg havde brugt mine originale billeder, med vandmærke hvor der stod min URL...
Og dette er åbenbart ulovligt på qxl.dk
Hvis du ellers kigger i karakterbogen vil du se at jeg har over 1000 handler afsluttet. ;)
Yderligere vil jeg da henvise til deres debat forum: http://my.qxl.dk/Cafe/MessagesElse.asp?Catg=392&am...
Her vil du se, at mange brugere er blevet udelukket idag.
Og da deres support linie først åbnede for 7min siden, er det meget svært at komme igennem og få kontoen genåbnet..
Gravatar #7 - TWFH
9. maj 2005 12:46
Hmm, ja, jeg beklager hvis jeg har draget forhastede konklusioner, men fint at du kommer med en forklaring, som kan mane dumsmarte klovne som jeg selv i jorden ;)
Er da et tegn på at der ikke er noget galt (i "rent mel i posen"-afdelingen), kiggede også din kommentar-liste igennem, der så ikke ud til at være noget at komme efter (der er jo altid en klovn eller to som fatter hat) =D

Og Buch; har selv været ude for at auktioner er blevet lukket grundet at jeg har klodset i det iht. QXLs regelsæt, men aldrig at min konto er blevet lukket af den årsag - såmænd kun derfor jeg fandt det en smule mistænkeligt.
Og eftersom mit ovenstående indlæg nu ikke længere står til at rette, tillader jeg mig hermed at dementere samme indlæg to the max.
Gravatar #8 - Azuria
9. maj 2005 12:54
#7 > :)
Ja, og selvom man har en god forklaring, har det alligevel givet et knæk i tilliden til mig som sælger fra de kunder der har budt på varen, da der jo kun står i auktionen den er ulovlig, ikke på hvilket grundlag. :-/
Men varen er stadig til salg ;)
Og folk er da også velkomne til at byde her ;)
Gravatar #9 - Deternal
9. maj 2005 13:21
"Den ultimative redningscd" - er det ikke lidt groft at sælge http://sysresccd.org/ ? :P

Ej giv mig lige et hint hvad fan' det er for noget - for kan ikke lige gætte mig til det.
Gravatar #10 - Azuria
9. maj 2005 17:40
#9 > Nej, ikke helt den.. Det er den fra ultimatebootcd.com ;)
Gravatar #11 - Azuria
9. maj 2005 19:02
Sådan, fik redet trådene ud med qxl :)
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=18013576
Gravatar #12 - adonis
5. jun. 2005 16:54
Griner det er den du har købt af mig for ca 6 mdr siden. kan genkende den på tvkortet jeg glemte at tage ud,

surt du ikke blev "glad" for den

//Adonis
Gravatar #13 - Azuria
5. jun. 2005 20:01
#12 > Ked af at skuffe dig, men ikke dig jeg har købt den af ;)
Har købt den af en simon ;)
Gravatar #14 - adonis
5. jun. 2005 20:39
ah ok, hehe det var også en simon der købe den af mig :-] er der stadig pixel fejl på ?
Gravatar #15 - amokk
5. jun. 2005 23:59
#12 LOL, vær glad for du har fået dyret afsat :-)
Gravatar #16 - Azuria
6. jun. 2005 04:35
#14 > ja ;) men det var den nye køber næsten ligeglad med ;)
Hvad fik du den solgt for dengang?

#15 > Why? Det er jo en fed maskine, hvis man har den rigtige anvendelses mulighed til den ;)
Gravatar #17 - adonis
6. jun. 2005 20:35
jeg syntes den var røv blærret, men det syntes konen ikke, :-]

jeg vil helst ikke komme ind på hvad jeg solgte den til, dette kunne infulere på salget. men jeg ville gerne ha haft det som der er budt for den på QXL det er helt sikkert :-]

i øvrigt kan jeg bekræfte at touchen virker kanon godt fik ikke testet CS desværre hehe

// Adonis
Gravatar #18 - Azuria
6. jun. 2005 20:47
Hehe, er kommet af med den, så du kan roligt skrive det :)
Ja, det er helt klart en fed pc!
Men desværre for stor til mine planer...
Så derfor blev den skiftet ud med en mindre bærbar :)
Gravatar #19 - adonis
7. jun. 2005 08:19
jeg solgte den for 2250,- pga pixel fejlen, og pga jeg vist også solgte ham en bærbar.

der var i øvrigt, org cd'ere, manual, og væg beslag da jeg solgte, den ved ikke om det er med længere.

hvad fik du for den de 4950 ?
Gravatar #20 - Azuria
7. jun. 2005 09:01
Den nye "køber" fik skam også cd og manual med ;)
Dog ikke vægbeslag, kommer jeg da lige i tanke om :o).
Jeg fik den desværre ikke solgt på qxl.
Men fik da en celeron 2.8ghz, 20gb disk og 512mb ram for den i bytte...
Jeg gav i sin tid 2 73gb scsi diske+controller for den ;)
Gravatar #21 - amokk
7. jun. 2005 09:29
#19, #20 sikke en byttebiks der er gang i :-)
Gravatar #22 - Azuria
7. jun. 2005 10:22
#21 > Sådan er det at være en fattig lærling med store ønsker hvad angår ICE ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login