mboost-dp1

FCK-MAN U-billetter

Gå til bund
Gravatar #1 - Kristina
1. sep. 2006 14:37
Jaja, jeg ved godt, at det virker til at være helt umuligt, men det kan da være, at man er heldig.

Er meget interesseret i at købe 2 billetter til CL-kampen mellem FCK og Manchester U. Sidder du inde med sådan et par, så post venligst i tråden eller kontakt mig via mail i min profil.

Mvh.
Kristina
Gravatar #2 - svappe
2. sep. 2006 10:25
Nu når jeg rater dig sjov, så bliver jeg fandme trist hvis du rent faktisk får billetter...
Gravatar #3 - Kristina
3. sep. 2006 17:31
Rater? Ahva' for en fisk?
Gravatar #4 - amokk
3. sep. 2006 21:41
#3 Ved siden af nummeret på dit indlæg, kan du se noget tekst, som beskriver hvordan andre brugere har rated (stemt på) dit indlæg. I højre side af hvert indlæg er der en lille hvid knap som er grøn i toppen, tryk der og se hvem der har rated dig... Hvis du ikke selv har en menu i højre side til at rate indlæg med, er det fordi du er ny herinde, den kommer en dag :-)

Hvis du får mange dårlige ratings bliver din karma dårlig, og dette resulterer i at du mister muligheden for at rate indtil din karma kommer op igen, læs mere på http://newz.dk/info.php
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
3. sep. 2006 22:24
Også var der mig der undrede sig over hvad "Fuck-man you" var.
Gravatar #6 - Kristina
4. sep. 2006 10:27
Nårh, ja det ved jeg. Mit indlæg nr. 1 var nemlig ikke rated, da jeg skrev indlæg nr. 3, så det var derfor jeg ikke lige fattede pointen først.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login