mboost-dp1
Dark age of camelot account købes
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har du et account i daoc og vil af med det. så skriv et reply her og vi finder ud af en fornuftig pris :D
og ja, det er rimelig væsentlig om det er US eller EU, EU holder bare ingen steder - der er jo spring fyldt med frøer
f**k da af :p
EU serverne er sku da ikke ringere end US (hardware mæssigt er de enda bedre ;)) ganske vist ville jeg godt have en RP og en Co-op server men hvad man kan ikke få det hele :)
EU serverne er sku da ikke ringere end US (hardware mæssigt er de enda bedre ;)) ganske vist ville jeg godt have en RP og en Co-op server men hvad man kan ikke få det hele :)
vi får patchne efter at alle bugs er blevet fundet, også dem der undslap pendragon, og somregel tager oversættelsen altså kun 2-3 måneder, fra 1.34->1.46->1.54->1.57(SI)->1.60 siden 14 februar 2002. de patches vi får er gennemtestede PLUS at eventuelle "justeringer" fra en patch til den næste er vi forberedte på.
GOA laver events for rolespillerne og er yderst behjælpelige, eks.
jeg lavede en Minstrel der hedder Troryn, hun passede bar I camelot (The Stone) jeg begyndte at "tailor" med hende for at have noget at lave når der ingen rolespillere var og da jeg fik brug for at hæve min metalworking for at kunne lave studded armor, Kemor (Prydwen serverens GM) fixede det sådan at ildstedet i The Stone fungerede som en forge så jeg kunne blive bag baren og crafte.
og angående n00bs bemærkningen, præcis hvad gør at EU spillere er n00bs i forhold til US? jeg har spillet de sidste 15 måneder (siden 7. jan, 2002 hele tiden på EU serverne. tag Hibernias drage some eksempel, US skreg og råbte at den var for svær, og den blev slået ihjel i EU _INDEN_ de "nerfede" den i 1.48 (tror jeg det var)
US har brokket sig over at Hibernias SI boss ceas(et eller andet) er for svær, han er også lige blevet slået ihjel på EU serverne.
andre argumenter for at EU skulle være ringere end US?
[edit] tilføjede 1.60 patch glemte vi havde fået den [/edit]
GOA laver events for rolespillerne og er yderst behjælpelige, eks.
jeg lavede en Minstrel der hedder Troryn, hun passede bar I camelot (The Stone) jeg begyndte at "tailor" med hende for at have noget at lave når der ingen rolespillere var og da jeg fik brug for at hæve min metalworking for at kunne lave studded armor, Kemor (Prydwen serverens GM) fixede det sådan at ildstedet i The Stone fungerede som en forge så jeg kunne blive bag baren og crafte.
og angående n00bs bemærkningen, præcis hvad gør at EU spillere er n00bs i forhold til US? jeg har spillet de sidste 15 måneder (siden 7. jan, 2002 hele tiden på EU serverne. tag Hibernias drage some eksempel, US skreg og råbte at den var for svær, og den blev slået ihjel i EU _INDEN_ de "nerfede" den i 1.48 (tror jeg det var)
US har brokket sig over at Hibernias SI boss ceas(et eller andet) er for svær, han er også lige blevet slået ihjel på EU serverne.
andre argumenter for at EU skulle være ringere end US?
[edit] tilføjede 1.60 patch glemte vi havde fået den [/edit]
jeg ved ikke med #11, men jeg kender ikke en skid til eu(ud over at der er spring fyldt med frøer self)
og ikke for at rakke ned på nogen(eller jow det er det jo) men sikkert er det er ham her ikke er for smart :P (http://www.camelotherald.com/chardisplay.php?s=Galahad&c=392582)
og ikke for at rakke ned på nogen(eller jow det er det jo) men sikkert er det er ham her ikke er for smart :P (http://www.camelotherald.com/chardisplay.php?s=Galahad&c=392582)
Tyran btw jeg har en ekstra account du kan købe hvis du stadig er intereseret, det er dog til EU (selvfølgelig ;))
Jeg vil gerne sælge min account på US serverene med SI
Main char er en lvl 50 Norseman Beserker på Guinivere som er en roleplay server.
Items og penge: 2 stk Glacier Jewel (1 af dem er med 3 resists)
99% imbuede axes med procs, diverse armour magisk og craftet (imbuet og proccet) har vist ca 7.5 plat men jeg har ikke spillet i lang tid så jeg kan ikke helt huske det.
Smid mig en mail på [email protected] så kan vi finde ud af noget
Main char er en lvl 50 Norseman Beserker på Guinivere som er en roleplay server.
Items og penge: 2 stk Glacier Jewel (1 af dem er med 3 resists)
99% imbuede axes med procs, diverse armour magisk og craftet (imbuet og proccet) har vist ca 7.5 plat men jeg har ikke spillet i lang tid så jeg kan ikke helt huske det.
Smid mig en mail på [email protected] så kan vi finde ud af noget
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.