mboost-dp1
Cybercity boost
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa
Jeg har fået tilsendt et boostkort fra cybercity på 2048/512 i 1 måned...
Men da jeg allerede har 2048/512, så kan jeg ikke bruge det til noget.
Nogen der er interesseret i at købe det?
Jeg har fået tilsendt et boostkort fra cybercity på 2048/512 i 1 måned...
Men da jeg allerede har 2048/512, så kan jeg ikke bruge det til noget.
Nogen der er interesseret i at købe det?
Kan ikke se hvorfor man ikke skulle må det?
Jeg har fået et boostkort... Om jeg bruger det, eller gir til en anden kunde ved cc er vel lige meget...
Jeg har fået et boostkort... Om jeg bruger det, eller gir til en anden kunde ved cc er vel lige meget...
Man kan også opstille det på en anden måde...
Jeg har fået en 17" monitor af en ven... Men jeg har allerede en 17" monitor... Så jeg kan ikke bruge den monitor til noget...
Hvad skal jeg så gøre med den anden monitor? Smide den i skraldespanden, eller sælge den billigt til en som vitterligt KAN bruge den.
Hvad ville du selv gøre?
Man kan også opstille det på en anden måde...
Jeg har fået en 17" monitor af en ven... Men jeg har allerede en 17" monitor... Så jeg kan ikke bruge den monitor til noget...
Hvad skal jeg så gøre med den anden monitor? Smide den i skraldespanden, eller sælge den billigt til en som vitterligt KAN bruge den.
Hvad ville du selv gøre?
Af ren nysgerrighed... Hvornår har du sidst foræret noget væk som rent faktisk havde en "værdi" til en vildt fremmed? (hvis man f.eks har en 256/128kbps adsl, så har boostkortet en værdi af 920 kroner ;o))
Og jeg har allerede spurgt mine venner om de kan bruge det... Men de har alle 2mbit i forvejen..
Af ren nysgerrighed... Hvornår har du sidst foræret noget væk som rent faktisk havde en "værdi" til en vildt fremmed? (hvis man f.eks har en 256/128kbps adsl, så har boostkortet en værdi af 920 kroner ;o))
Og jeg har allerede spurgt mine venner om de kan bruge det... Men de har alle 2mbit i forvejen..
Flot...
Kortet er blevet solgt... Og ham der købte det siger det virker fint... Sååååe...
Spænd hjelmen...
:o)
Flot...
Kortet er blevet solgt... Og ham der købte det siger det virker fint... Sååååe...
Spænd hjelmen...
:o)
det virker på alle CC forbindelser... ved jeg fra erfaring har brugt 1stk som jeg købte (75kr :D) og bruger nok et mere bagefter ahhhhhh kan godt lide CC´s boost
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.