mboost-dp1

Computer World fra fredag den 4 Nov

Gå til bund
Gravatar #1 - H.E.R.O.
7. nov. 2005 14:10
Hej Nørder

Er der nogen der ligger inde med Computerworld fra i fredags?
(4 nov 2005) så vil jeg gerne købe det nyt eller brugt er ligegyldigt bare bladet er intakt.

jeg bor i Århus C og det vil være lettest hvis du bor i nærheden.
Gravatar #2 - wizax
7. nov. 2005 14:16
Jeg har 1 til at liggge her ved siden af..

Hvad skal du bruge det til?

Jeg bor i Silkeborg, men det kan da være jeg kommer til Århus på et tidspunkt.
Gravatar #3 - buch
7. nov. 2005 14:18
jeg har også et, kun kigget igennem en enkelt gang. Det skulle vel ikke vare artiklen om de små tynde computere du er intreseret i?
Gravatar #4 - H.E.R.O.
7. nov. 2005 14:20
nej det er "Serviceorienteret arkitektur i mindre bidder
Hidtil har det været opfattelsen, at serviceorienteret arkitektur (SOA) er for de største virksomheder. Men erfaringer har vist, at SOA ikke nødvendigvis er kompliceret og ensbetydende med store startinvesteringer. (Tredje sektion Computerworld CTO side 12 -13)"

jeg skal helst bruge det i dag eller i morgen :S
Gravatar #5 - buch
7. nov. 2005 14:23
Hvis jeg kan låne en scanner her på skolen i aften, kan jeg godt lige ta en kopi og så smække det op et eller andet sted :)

Kan ikke nå at sende avisen med posten før i morgen, desværre.
Gravatar #6 - H.E.R.O.
7. nov. 2005 14:27
altså hvis du vil scanne det ind ville jeg være meget taknemmelig men jeg skal også bruge selve artiklen på et tidspunkt.

men der må da være en i århus der har et liggende? kom nu ;)
Gravatar #7 - buch
7. nov. 2005 14:37
Jeg kan først være i århus på fredag, ved spisetid ;)

hvad med du lige ringer/skriver til computerworld, om de vil sende dig en udgave de har helt sikkert en på lager;)
Gravatar #8 - H.E.R.O.
7. nov. 2005 14:54
ja jeg har ringet til dem i dag :) og de sedner en til mig men den er her jo så tidligst i morgen og jeg ville faktisk gerne have den i dag :P
Gravatar #9 - buch
7. nov. 2005 15:10
#8 Vær du glad for at du har tag over hovedet tænk bare på de små børn i afrika, du kan vist sagtens vente til i morgen :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login